AJ is de vader van Portia`s eerste nestje. Hij heeft een tijdje bij ons gewoond omdat zijn nieuwe eigenaresse uit Noorwegen hem niet meteen kon importeren ivm de titertest.
Hij zou maar voor een paar maandjes blijven , tot na de titertest , maar dat is een jaar geworden. Mijn dochter Isabel was gek op hm en hij op haar. Elke avond zat hij naast haar en dan aaide ze zijn snuit of plukte ze in zijn vacht.
IK heb het er weken moeilijk mee gehad dat hij voorgoed naar Noorwegen zou gaan . Uiteindelijk werd hij opgehaald en hij werd al snel maatjes met de andere Boston van zijn nieuwe co-owners.
En nu is hij er niet meer..........Zijn baasje zat met vrienden in de tuin en hij was met Candy aan het spelen. Opeens gaf hij een gil en toen Janne ging kijken wat er was lag hij op zijn zij. Hij gaf nog èèn diepe zucht en toen was het over.
Uit onderzoek van de dierenarts is gebleken dat de hoofdslagader gescheurd is. Hoe dat mogelijk is, weten we niet.
Ik kan het niet bevatten. Eerst Chance en nu AJ...die lieve gekke AJ , nog net geen 5 jaar oud en dus nog in de bloei van zijn leven .
Lieve AJ rust zacht.
Linda

.jpg)

TARAK