Ik zat laatst op de site van het dierenasiel in La Linea te kijken, zij maken nare dingen mee met honden, zeg. Ik zou niet weten hoe ik dat allemaal moest verwerken.
Maar Nederland kan er ook wat van. Ik zag dit net als nieuw bij ons asiel staan. Ik was er gisteren, dus hij is vandaag binnengekomen: http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/h ... -zuidwolde" onclick="window.open(this.href);return false;
Baas is overleden, dus die kan er ook weinig aan doen, maar dat zal niet makkelijk te plaatsen zijn, zeker omdat het de tiende jack russel is (derde binnen in evenzoveel dagen!!!).
Paar dagen geleden kwam er een 14-jarige x lab binnen, die achter was gelaten in huis.
En een doodgeslagen stafford met pups: http://www.groningen.dierenbescherming. ... enverleden" onclick="window.open(this.href);return false; Ik kreeg eergisteren de foto's en kon er een blog over op de site zetten. Bah, wat zielig.
Ik heb soms echt wel moeite met alles een plaatsje geven en bedenken welke hond ik het beste aandacht kan gaan geven. Het lukt simpelweg niet altijd om ze allemaal aandacht te geven. Wat slaap ik slechts als ik het niet gered heb ze er allemaal uit te halen op dinsdag.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zielig!
Moderator: moderatorteam
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
- Lin&Noa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.
Re: Zielig!
Maarruh Debbie: Je mag trots op jezelf zijn. Dat je doet wat je kunt. Je kunt niet meer doen dan dat. En dat jij je slecht voelt omdat je niet elk hondje kunt helpen, zorgt er ook voor dat je juíst zoveel voor die hondjes doet.
Probeer een lijn te trekken bij wat je vanaf dát moment kunt betekenen. En niet bij wat je had kunnen doen Áls...
Je doet meer dan je zelf denkt.
Succes!