Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Diarree door naaktslak?!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Me_and_Sandy
Zeer actief
Aantal honden: 1

Diarree door naaktslak?!

Ongelezen bericht door Me_and_Sandy »

Sandy heeft diarree sinds gisteravond. Nu zag ik vanochtend in haar dunne poep een zwart "iets" zitten. Bij nader onderzoek :kotz: leek het zwarte "iets" op een naaktslak. Deze zitten volop hier in de tuin en het kan best zijn dat madam er 1 heeft gegeten. Kunnen honden hiervan diarree krijgen??

Ze heeft zaterdag ook haar 12 weken prikje gehad (en chip) dus misschien daarvan diarree? (vorige prik had ze overigens totaal geen last van)

Nu wil ik haar rijst geven met wat brokken. Maar mag dit ook voor een pup of hebben jullie andere tips? (ik las ergens een dag niet voeren maar ze heeft tot nu niks gehad (sinds gister 19.00u) en lijkt wel trek te hebben, ik weet niet wat wijsheid is)

Als het morgen niet over is ga ik zowieso naar de DA. Deze warmte in combinatie met diarree lijkt met voor een pup niet best :19:

Verder drinkt ze wel gewoon en is ze lekker levendig, anders was ik gelijk naar de DA gerend.

Wie heeft er tips? Liefs van een overbezorgde moeder en haar schijtende kindje
lianne05
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laika.

Re: Diarree door naaktslak?!

Ongelezen bericht door lianne05 »

Ja diaree kan van iets zijn van de grond of nawerking prik kan ook bij puppen weet je het soms toch niet..even aankijken en anders naar de DA want idd diaree in combi met dit weer is niet bevordelijk...maar dat zei je zelf ook al :E:
Ja mag je pupje gwoon een beetje gekookte rijst geven hoor...in kleine porties dat de maag weer aan voedsel kan wennen...
Succes!
Groetjes Lianne
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”