Ik reed voor het eerst sinds een half jaar zonder bodyprotector, mijn zit is dus nog wat gespannen, wordt aan gewerkt...

Odin is een 5 jarige IHW-er.
Ik ben er 2x keihard naast gegaan, ben nog nog wat schijterig, maar er zit goed vooruitgang in.
Moderator: moderatorteam

Sorry voor de late reactie, was een weekendje wegDanoontje powerrr schreef:Wat is een IHW-er?
Erg mooi hoor!

LongFields schreef:Hij is stoer Ineke!![]()
Ik zou zelf zijn manen denk ik gewoon laten groeien, zodat ze wat meer hangen. Maar dat is een kwestie van smaak.
Zijn hals is prachtig, daar is Romanov jaloers op denk ik, die heeft niet zo'n mooie speknek.
En zijn schouderpartij is ook heel mooi bespierd. Hij heeft gewoon een heel imposant front vind ik.
Achter mag nog wat meer in balans komen met de voorkant. Maar dat gaat vast wel gebeuren.
Hoe oud is hij nu?
yamie schreef:LongFields schreef:Hij is stoer Ineke!![]()
Ik zou zelf zijn manen denk ik gewoon laten groeien, zodat ze wat meer hangen. Maar dat is een kwestie van smaak.
Zijn hals is prachtig, daar is Romanov jaloers op denk ik, die heeft niet zo'n mooie speknek.
En zijn schouderpartij is ook heel mooi bespierd. Hij heeft gewoon een heel imposant front vind ik.
Achter mag nog wat meer in balans komen met de voorkant. Maar dat gaat vast wel gebeuren.
Hoe oud is hij nu?
Odin is een 5 jarige IHW-er.

Ah, dank je voor de uitleg. Ik kende ze niet.fes/lou schreef:Sorry voor de late reactie, was een weekendje wegDanoontje powerrr schreef:Wat is een IHW-er?
Erg mooi hoor!
IHW is International Heavy Warmblood.
Dat is dus een zwaarwarmbloed stamboek die het net weer een tikkie klassieker wil houden dan de Groningers, maar hij is Gronings gefokt.
Zijn vader is Orbaldo II en zijn moeder is Lisavivera, een Loek x Goudsmid, zij heeft een Gronings en een Gelders papier, en op beide billen een brandmerk![]()
Nog steeds abracadabra voor mij...fes/lou schreef:Sorry voor de late reactie, was een weekendje wegDanoontje powerrr schreef:Wat is een IHW-er?
Erg mooi hoor!
IHW is International Heavy Warmblood.
Dat is dus een zwaarwarmbloed stamboek die het net weer een tikkie klassieker wil houden dan de Groningers, maar hij is Gronings gefokt.
Zijn vader is Orbaldo II en zijn moeder is Lisavivera, een Loek x Goudsmid, zij heeft een Gronings en een Gelders papier, en op beide billen een brandmerk
@ Asani, ik ben er 2x heel hard afgeklapt, en was daardoor het vertouwen wat kwijt, dat begint nu weer terug te komen
edit: tikfout

Niets, er staat toch een smiley achter?fes/lou schreef:Ja, bevalt me prima, wat mis mee?