Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vandaag is niet mijn dag...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

senna03
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Aantal honden: 3

Vandaag is niet mijn dag...

Ongelezen bericht door senna03 »

Voelde me vanochtend nogal gammel, misselijk, had slecht geslapen. Er moest een hele vracht boodschappen gehaald worden (sowieso niet echt mijn hobby) voor de bbq van morgen. Nu zijn, heel gek :tongue: , meerdere mensen dit van plan. Waardoor ik dus tig winkels af moest om alles te vinden wat ik nodig had. Eindelijk naar huis met tassen vol zooi, uitpakken en met de honden op stap. Voelde me nog steeds niet helemaal lekker, beetje raar gevoel in mijn maag enzo. Nou, dat gevoel werd gigantisch versterkt; in de verte zag ik Milo zeer fanatiek rollen. Toen ik tot zo'n 15 meter genaderd was rook ik het al.....nog dichterbij gekomen zie ik een mega-grote dooie vis liggen in verregaande staat van ontbinding :kotz: . Milo zat echt van kop tot teen onder de schubben en andere ranzige zooi. :ugh: Thuisgekomen onder de tuinslang, eerst de meeste zooi eraf,"Nee Milo niet schudden!!", toen teer shampoo erop. Dat meurt toch flink maar de vislucht bleef overheersen. Ik heb toen een sopje met dettol gemaakt en hem daar nog even mee ingewreven. Neem aan dat dat geen kwaad kan, als het goed is om wondjes mee te ontsmetten dan zal het wel. Het hielp in ieder geval wel, Milo ruikt lekker gedesinfecteerd! :mrgreen:
Brigitte30
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Re: Vandaag is niet mijn dag...

Ongelezen bericht door Brigitte30 »

zo smerig als ze in de vis gaan rollen. heel veel beterschap, hoop dat je morgen weer kan genieten van de bbq
wita-lap
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Contacteer:

Re: Vandaag is niet mijn dag...

Ongelezen bericht door wita-lap »

Aaaaahhh getverderie, wat smerig, maar idd. ook hier staan vanavond twee bbq's te branden, manlief is jarig, en er komt heel wat visite :hmmm:

Maar eerst gaan we nu de TT even kijken, ik hoop dat er nu geen visite komt, haha
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”