Hier willen andere mensen altijd MIJN honden slaan of schoppen
1 keer had ik mijn honden in het hondenveld, kwam een vrouw langs die een oud jack russeltje heeft, die bleef even bij het hek staan en besloot toen toch verder te lopen.
Jules had al door het hek lopen snuffelen aan het hondje en die etter kruipt zo onder het hek door dat hondje achterna. ik kwam er al aanlopen om Jules te pakken, maar die vrouw haalde al uit om Jules een trap te geven :N: Toen ben ik dus ook zo boos geworden, haar antwoord: Je moet je honden opvoeden, je honden zijn agressief, ze vallen mijn hond aan.
Haar hond heeft dus 1x in het veld bij mijn honden gezeten, naja 3 pubers die lekker rennen, daar is het veld voor. Als je hond daar niet tegen kan moet je hem er niet in doen. Toen wilde haar man een andere hond van mij met de riem slaan, omdat hij naar zijn hond toe kwam om te spelen...
Maar goed.. die vrouw heeft later wel dr excuses aangeboden.
En afgelopen week, man doet zijn pup erin, gaat allemaal goed..alleen 1 van mijn honden gaat naar die man lopen blaffen. Die man hangt ook echt over dat hek heen, beetje stoer doen..en omdat mijn hond naar hem blaft, haalt hij ook uit met zijn lijn.
Als mijn honden vervelend zijn, haal ik ze er echt wel uit hoor, maar om nou zomaar honden van iemand anders die in het veld spelen te gaan slaan..