Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

HELP! Kan niks vinden...

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

HELP! Kan niks vinden...

Ongelezen bericht door Joera »

Ik ben echt al een hele tijd bezig om een geschikte vakantie te vinden, terwijl mijn eisen écht niet zo hoog zijn :blauwoog:

Het land maakt me geeneens uit, maar wel het liefst met een beetje mooi weer garantie, verder maakt het land me niet zo veel uit. Wat ik belangrijker vind; een camping waar de honden in de accomodaties mogen (stacaravan bijv.) en waar ze hond-vriendelijk zijn en waar de honden ergens in de buurt kunnen zwemmen.

Blijkbaar zoek ik niet goed óf ik heb onmogelijke eisen.

Ik heb al allerlei verzamelsites afgezocht zoals mobielehonden, honden toegestaan, honden welkom, dogsincluded. Ook heb ik al contact gehad met de (3?) speciale hondencampings in frankrijk en die zitten uiteraard helemaal vol.

Wie o wie kan me helpen... :oeps:
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Re: HELP! Kan niks vinden...

Ongelezen bericht door Kit »

http://www.campingdehavixhorst.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:
Joera
Zeer actief

Bedankt.
Maar ik vind het eigenlijk een beetje een groot risico om iets te boeken in NL. Vorig jaar in Duitsland ook paar dagen regen, daar zit je dan met je tentje :ugh:

Dus vandaar dat we nu geen tent willen en ook naar een land met grote kans op mooi weer. :F:
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Ja dat is een goeie hebben wij vorig jaar een half jaar gestaan. Op de een of andere manier is het daar altijd warmer dan buiten de camping.

Wij zijn vorig jaar naar Porletza geweest in Italië aan het meer van Lugano. Via vrijuit dacht ik. Honden mochten in de huisjes. Als je een klein huisje (twee kamer appartement) neemt met meerzicht zit er een gigantische grote omheinde tuin bij. (die helaas denk ik je honden niet zal binnen houden. Honden mogen op het strand en zwemmen in het meer. Ze waren vorigjaar nog huisjes aan het bij bouwen. Huisjes op de 1e en tweede verdieping hadden grote balkons. Wij hadden de honden niet mee omdat we dit niet wisten.
Afbeelding
gevni havanezers
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

http://www.novasol.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2 x een huisje geboekt. 2 x prima in orde :ok:

@ geen idee voor hoeveel personen en of het persee een camping moet zijn? maat dit lijkt me wel wat :D
http://www.novasol.nl/p/DBA140?&SD=23-0 ... 30-07-2010" onclick="window.open(this.href);return false;
Joera
Zeer actief

Het lijkt een beetje snel, maar we zouden vorig jaar naar een camping in bretagne gaan, maar zijn uiteindelijk met vrienden mee naar het zwarte woud geweest. We hebben besloten om dit jaar toch naar Bretagne te gaan. Dus we zijn er al uit. Maar zal de links zeker onthouden, wie weet volgend jaar ;) Bedankt ! :ok:
Afbeelding
Chrisje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Sint Bernard en 2 Cocker Spaniels

Ongelezen bericht door Chrisje »

Probeer eens camping Le Pont d'Argens in St. Aygulf/Frejus. Hondvriendelijke camping, met groot natuur/wandelgebied grenzend aan de camping en een speciaal hondenstrand (rechtstreeks door de achterpoort van de camping, door het natuurgebied naar het strand in totaal ong. 5 minuutjes). Handing is dat de camping aan de rivier ligt, dus na het zwemmen in zee en spelen aan het strand, kunnen de honden afspoelen in zoetwater. Ideaal!!
Nescio
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Laufhund

Ongelezen bericht door Nescio »

[quote="Joera"]Ik ben echt al een hele tijd bezig om een geschikte vakantie te vinden, terwijl mijn eisen écht niet zo hoog zijn :blauwoog:
Blijkbaar zoek ik niet goed óf ik heb onmogelijke eisen.
Cerca Trova, ofte wel "zoek en gij zult vinden"
Wij gaan al jaren met honden op vakantie naar Zuid Frankrijk en Spanje er zijn in deze landen legio campings te vinden waar honden welkom zijn, de Ardeche en een camping aan de Costa Brava op beide locaties kan de hond in ons geval een jagende brak KILOMTERS vrij loslopen, bergen, bossen, helder rivierwater en ingeval van Spanje camping aan het strand waar de hond op luttele afstand van de caravan 6 kilomter vrij over het strand kan rennen als dat niet genoeg is is er op dezelde afstand ook nog een soort duin gebied en velden van vele kilometers, als dit nog niet voldoet is er op een autorit van 10 min een zeer uitgebreid berg en bosgebied...
mvg,
Nescio
[urlAfbeelding][/url]
Wer einen Jagdhund ausbilden will braucht dazu
Einfühlungsvermögen, Ruhe und Ausgeglichenheit, Konsequenz
und Geduld. Wer eine Bracke ausbilden will braucht von allem ein
wenig mehr!!!
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”