ga je ook in een losloopgebied uit de weg
Gister avond een lekker stuk gelopen met mn moeder en Bo
Bij het 2e losloopgebied kwamen we een man met een kangal van een maand of 8, een rottie van ik denk 1,5 jaar en een amstaf. Volgens mij waren het ook alle drie reuen.Bo maar even aangelijnd en gevraagd of hij zn honden ook even bij zich wilde houden. de kangal was wel al bij Bo geweest toen Bo nog los liep, maa rik had een zin om alle drie bij Bo te hebben
Ook al is het dan losloop gebied, ik ga dit toch niet uitproberen. Ben dan toch veel te bang dat het fout gaat en dan heb je toch een heul groot probleem met dit kaliber honden :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sommige combi's...
Moderator: moderatorteam
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Re: sommige combi's...
Is dat niet hier van het forum? Ik meen me te herinneren dat hier iemand is met een Kangal en een Rottweiler (reuen) die beide nog niet zo oud zijn volgens mij.
Een stafford weet ik zo niet, maar ik denk dat Kangal/Rottweiler sowieso geen veel voorkomende combinatie is.
Een stafford weet ik zo niet, maar ik denk dat Kangal/Rottweiler sowieso geen veel voorkomende combinatie is.
- Jeannettebo
- Zeer actief
het was van mij uit niet op de combi bedoeld van zijn honden die hij thuis heeft, daar laat ik me niet over uit.
maar meer deze honden en mijn hond zomaar kennis laten maken ook al loop je in een losloopgebied.
Ik ga er over het algemeen vanuit dat loslopende honden in een losloopgebied die overal op af mogen lopen weinig kwaad in de zin hebben.
Toch probeer ik het liever niet uit bij deze combi, dus een kangal, rotweiler en amstaf en aan de andere kant een tatra.
het kan goed gaat, maar ook heel erg fout
maar meer deze honden en mijn hond zomaar kennis laten maken ook al loop je in een losloopgebied.
Ik ga er over het algemeen vanuit dat loslopende honden in een losloopgebied die overal op af mogen lopen weinig kwaad in de zin hebben.
Toch probeer ik het liever niet uit bij deze combi, dus een kangal, rotweiler en amstaf en aan de andere kant een tatra.

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Snap wel inderdaad dan je dan, zeker met je eigen Tatra reu, even schrikt. Dat zou ik ook gaan ontlopen.Jeannettebo schreef:het was van mij uit niet op de combi bedoeld van zijn honden die hij thuis heeft, daar laat ik me niet over uit.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Nee nee, maar dat bedoel ik ook niet hoor!Jeannettebo schreef:het was van mij uit niet op de combi bedoeld van zijn honden die hij thuis heeft, daar laat ik me niet over uit.
Maar inderdaad, ik ga er ook vanuit loslopende honden in een losloopgebied geen kwaad in de zin hebben, maar kan me voorstellen dat je met een eigen volle reu toch even oppast. Het zijn geen fifi's..
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik kan me ook wel voorstellen dat je dan even wat voorzichtiger bent.
De vlam zou maar in de pan slaan, ik denk dat er dan een groot probleem ontstaat.
De vlam zou maar in de pan slaan, ik denk dat er dan een groot probleem ontstaat.