Shiver is te groot en vinden hem daarom eng. En ziva is nog iets te wild in hun ogen.
Gister ging ik op passen op de buurkindjes en toen ik binnen stapte riepen ze of we met de hondjes gingen lopen
Ik zei dat ze eerste toestemming moesten vragen, gelukkig was de buurman nog thuis en het mocht!
Ik vroeg met wie ze willen lopen en ze riepen in koor: ''Allebei!!''
Dus ik ging een beetje verbaasd de hondjes halen zette ze netjes in zit en de kindjes liepen naar ze toe onder begeleiding van hun vader.
Nadat ze ze allebei een voorzichtig een koekje hadden gegeven gingen we lopen.
Onderweg besloot het buurmeisje dat shiver toch echt iets te groot en eng was dus heb ik hem even terug gebracht.
( opzich wel fijn want met 2 kinderen en 2 honden is het best druk om overal op te letten!)
Dus we zijn met ziva even de polder in gegaan, buurjongen heeft zelfs een heel stuk met ziva gelopen.
En ook buurmeisje wou dat ook even. Na een korte uitleg dat ze gelijk los moesten laten als ze hard ging trekken.
Toen we terug kwamen heeft zelfs het buurmeisje Shiver geaaid!
Ik was zo blij en trots op mijn hondjes en de kinderen!
Daarna stapte buurmeisje in een brandnetel en was de pret voorbij.
Heel veel kinderen zijn bang voor shiver omdat zo groot is... Hij ziet ze dus niet veel.
Toch pakte hij zo onzettend zacht dat koekje uit hun handen dat ik gloeide van trots!
Ik vind het erg belangrijk dat ze met kinderen kunnen.
Ziva vond soms het buurmeisje eng.. Buurmeisje was ook best wild en gilde heel hard ''koekje'' of ''ziva hier''
Eenmaal thuis maakte ze al een planning wanneer we weer gingen lopen