Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wielrenners bevestigen weer eens hun imago

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Wielrenners bevestigen weer eens hun imago

Ongelezen bericht door EstherK »

Vanochtend liep ik op een pad waar zowel wandelaars als fietsers komen. Toen ik achterom keek zag ik twee wielrenners aankomen in wielren-outfit dus ik ging alvast aan de kant. Honden aan de binnenkant, en ik aan de buitenkant. Maar toen kwam er dus ook een wielrenner mij tegemoet en ik zag al dat ze mij ongeveer tegelijk zouden passeren. En dan is er niet genoeg ruimte. :engel:

Ik bleef gewoon netjes aan de kant doorlopen. Die wielrenners achter mij kwamen dichterbij en één van de twee riep "TRING TRING!!". Ik reageerde niet want ik was al aan de kant gegaan. De tegemoetkomende wielrenner was ook al dichtbij en ik hoorde een hoop gezucht en gesteun achter mij. Ze moesten dus remmen. :mrgreen:

Toen ze mij passeerden maakten ze een opmerking dat ik niet aan de kant was gegaan. Blijkbaar had ik van ze in de berm moeten duiken. Ik heb ze nog nageroepen dat ik ze een stelletje aso's vind.

Dat bevestigden ze daarna meteen toen ze heel hard "TRING TRING!!" riepen naar een oude dame die met een rollator op hetzelfde pad liep. Het arme mens schrok zich een ongeluk.
Dorien71
Actief
Mijn ras(sen): Hollandse herders
Aantal honden: 2

Re: Wielrenners bevestigen weer eens hun imago

Ongelezen bericht door Dorien71 »

Ja die mountenbikers zijn heel erg.
Hier roepen ze heel hard FIETSERS en dan roep ik terug WANDELAAR. :D
Ze denken altijd dat ze het alleenrecht hebben op die paden.
Afbeelding
Groetjes Dorien en een lebber van Rossi, Indy en Dingo.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Is inderdaad bloedirritant!Gelukkig zijn ze niet allemaal zo,maar helaas een heleboel wel.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

ik had er vandaag nog 2 die perse op de straat moesten rijden ipv op het fietspad.. en niet aan de kant gaan he...
en ik kon er niet langs..
ben ik er maar zacht achter gaan rijden en heeeel hard getoeterd... toen vonden ze het fietspad ineens.. :mrgreen:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Ananta
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door Ananta »

Van wielrenners heb ik hier nog geen last gehad, maar ik heb gisteren toen ik met de hond liep wel perongeluk een fietser beledigt. Ik liep op het fietspad en er kwam een fietser tegemoed. Dus ik probeer aan de kan te gaan en zeg tegen de hond "Ga eens aan de kant met je dikke reet". :oohja: Die fietser dacht dus dat ik het tegen haar had en mompelde iets terug. Voor het echt tot me door gedrongen was, was ze natuurlijk al lang voorbij en heb ik ook geen sorry meer kunnen zeggen.
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Dorien71 schreef:Ja die mountenbikers zijn heel erg.
Goede reactie!

Ze zijn echt erg soms ja..... :evil:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Gelukkig hebben we daar in het zuiden geen last van. Daar wordt je uitvoerig bedankt als je je hond van het pad aftrekt.
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Kweenie, hier is er een enorm verschil tussen mountainbikers en wielrenners.
De eerste zijn vriendelijk en makkelijk, het 2-de soort narrig en geneigd tot schelden.
Blijkbaar heeft de dikte van je banden invloed op je sociale vaardigheden.....

Hardlopers zijn wisselend, vanmorgen begon er 1 een praatje over de enorme tong van Zappa.... :smile:
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
velvet29
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door velvet29 »

Nanna schreef:
Marie-Josée schreef:Gelukkig hebben we daar in het zuiden geen last van. Daar wordt je uitvoerig bedankt als je je hond van het pad aftrekt.
Ik ben ook (import)zuiderling en heb er ook geen last van. Alleen maar bedankjes (dagge bedankt zei da witte) en geinteresseerd vragen wat dáár nou aan hondenrassen loopt.
Zouden die zuiderlingen dan toch écht gemoedelijker zijn?

Nou echt niet

Heb hier regelmatig een aanvaring met de wielrenners
En dat is in Westelbeers
Ik kan ze voortaan wel schieten

EN als er een heel peleton langs komt dan hoor je ze nog wel
Maar als ze met zijn tweeen of drieen zijn dan hoor je ze niet
En als ik wandel dan hoeven de honden niet strak naast me te lopen
En willen wel eens uitwaaieren
En dan die eikels die nog niet eens een bel op hun fiets hebben of even roepen

Ahhhh zo kwaad kan ik er op worden

IS trouwens ook wel leuk om met een paar woorden een heel peleton over de zeik te krijgen :engel:
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
Afbeelding
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Nanna schreef:
Marie-Josée schreef:Gelukkig hebben we daar in het zuiden geen last van. Daar wordt je uitvoerig bedankt als je je hond van het pad aftrekt.
Ik ben ook (import)zuiderling en heb er ook geen last van. Alleen maar bedankjes (dagge bedankt zei da witte) en geinteresseerd vragen wat dáár nou aan hondenrassen loopt.

Zal vast hier in het Noorden hebben die gasten erg korte lontjes.
Ik roep ze ook altijd:" na heb je geen bel???????".
Stelletje Aso,s
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ananta schreef:Van wielrenners heb ik hier nog geen last gehad, maar ik heb gisteren toen ik met de hond liep wel perongeluk een fietser beledigt. Ik liep op het fietspad en er kwam een fietser tegemoed. Dus ik probeer aan de kan te gaan en zeg tegen de hond "Ga eens aan de kant met je dikke reet". :oohja: Die fietser dacht dus dat ik het tegen haar had en mompelde iets terug. Voor het echt tot me door gedrongen was, was ze natuurlijk al lang voorbij en heb ik ook geen sorry meer kunnen zeggen.
Hahaha wat erg :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Me_and_Sandy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Me_and_Sandy »

Ananta schreef:Van wielrenners heb ik hier nog geen last gehad, maar ik heb gisteren toen ik met de hond liep wel perongeluk een fietser beledigt. Ik liep op het fietspad en er kwam een fietser tegemoed. Dus ik probeer aan de kan te gaan en zeg tegen de hond "Ga eens aan de kant met je dikke reet". :oohja: Die fietser dacht dus dat ik het tegen haar had en mompelde iets terug. Voor het echt tot me door gedrongen was, was ze natuurlijk al lang voorbij en heb ik ook geen sorry meer kunnen zeggen.
whahahaa grappig :tongue:

ik vind dat wielrennen verboden moet worden op fietspaden. Rustig fietsen of wandelen met mooi weer langs de Vliet is geen doen. Laat ze lekker rondracen op een baan en klaar is keesie. :E: Ik irriteer me kapot aan die opgeschoten ventjes in lelijke strakke broekies (en dan ook nog denken dat ze stoer zijn) weg ermee :tongue:
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

EstherK schreef:Vanochtend liep ik op een pad waar zowel wandelaars als fietsers komen. Toen ik achterom keek zag ik twee wielrenners aankomen in wielren-outfit dus ik ging alvast aan de kant. Honden aan de binnenkant, en ik aan de buitenkant. Maar toen kwam er dus ook een wielrenner mij tegemoet en ik zag al dat ze mij ongeveer tegelijk zouden passeren. En dan is er niet genoeg ruimte. :engel:

Ik bleef gewoon netjes aan de kant doorlopen. Die wielrenners achter mij kwamen dichterbij en één van de twee riep "TRING TRING!!". Ik reageerde niet want ik was al aan de kant gegaan. De tegemoetkomende wielrenner was ook al dichtbij en ik hoorde een hoop gezucht en gesteun achter mij. Ze moesten dus remmen. :mrgreen:

Toen ze mij passeerden maakten ze een opmerking dat ik niet aan de kant was gegaan. Blijkbaar had ik van ze in de berm moeten duiken. Ik heb ze nog nageroepen dat ik ze een stelletje aso's vind.

Dat bevestigden ze daarna meteen toen ze heel hard "TRING TRING!!" riepen naar een oude dame die met een rollator op hetzelfde pad liep. Het arme mens schrok zich een ongeluk.

Ik heb zo'n idee dat als die wielrenners zonder iets te zeggen langs die vrouw waren gereden, ze nog veel harder geschrokken was. Wees blij dat ze zich als fietsbel gedroegen :F: .

Kijk, die opmerking, van hun naar jou toe, vind ik niet terecht. Dan kan ik ook wel enorm gaan toeteren als ik achter een fietser rij die ik niet in kan halen en dan langzamer moet rijden. Komt op hetzelfde neer.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Nanna schreef:
Bonnie F schreef: Hardlopers zijn wisselend, vanmorgen begon er 1 een praatje over de enorme tong van Zappa.... :smile:
dat was zeker een vrouw ;-)
In 1 keer goed, al hijgend en met een rode kop!
:smile:
Waarbij gemeld moet worden dat de tong van Zappa echt wanstaltig groot is. De fokker schrok zich rot!
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Ik word gek van die vervelende wielrenners!
Pas reed er nog 1 midden op de weg, en wij konden niet voorbij met de auto. Toen we toeterden kregen we nog zijn middelvinger. Toen we uiteindelijk voorbij konden zijn we demonstratief tegen 3km/u voor hem gaan rijden, leuk he als je niet langs kan :mep:
Bij de persoon in de auto achter ons deed hij net hetzelfde, alleen gooide hij zen fiets voor de auto en ging door die persoon zen raampje schelden. Dan ben je toch gewoon marginaal?

We hebben dit nog eens meegemaakt, en toen is vriendlief met de auto op het fietspad gaan rijden. Zo van, jullie op de weg, ik op het fietspad! En wij rijden met een chevy bus die lekker veel plek inneemt.
Wat denken ze wel, dat ze alles mogen? :boos:

Overigens hebben wij er dus schoon genoeg van :pffff: dus nu hebben we een reeks geluidjes in de auto, voor als er weer zo'n onbeschofte wielrenner in het midden van de weg rijd. Vanaf nu krijgen ze dus een luid koe, paard of haan-geluid als ze niet aan de kant willen. :pffff: :pffff: :pffff: iets dat bij hun past
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Liesbeth schreef: Ik heb zo'n idee dat als die wielrenners zonder iets te zeggen langs die vrouw waren gereden, ze nog veel harder geschrokken was. Wees blij dat ze zich als fietsbel gedroegen :F: .
Die vrouw schrok zo erg van hun schreeuw dat ze een zwaaiende beweging maakte met haar rollator richting de berm. En die lui konden er makkelijk langs. Ze hoefden niet eens achter elkaar te gaan fietsen om te kunnen passeren.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Ik heb er ook gruwelijk de pest aan, maar dat moge inmiddels duidelijk zijn ( mijn aanvaring met zo'n stel toen mijn dochter van de sokken gereden werd op een drukke rotonde) :pffff: :pffff:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

DjockPuck schreef:
Nanna schreef:

Stelletje Aso,s

Een bel :80: dat kost minuten hoor :smile:
het wordt wel minder na 1 juli, komen ze massaal toch tot de conclusie dat de tour echt te hoog gegrepen bleek :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Ook hier in de bossen wordt het wandelen bijna onmogelijk in het weekend door alle wielrenners, mountainbikers en toeristische fietsers. De wielrenners zijn inderdaad meestal vervelender dan de moutainbikers: Grote groepen, die weigeren om vaart te minderen, die inderdaad breeduit over de weg uitwaaieren, zodat je er met de auto niet langs kan( Verboden! Je mag ander verkeer niet hinderen) of met zijn drieen naast elkaar over het fietspad, ongeacht wandelaars of tegemoetkomende fietsers.
Moutainbikers zijn meestal wat relaxter, maar rijden hier wel de hellingen van de stuwwal kapot, omdat ze dwars door het bos, van de paden af, naar beneden raggen...... Natuurliefhebbers? :scratch:
Leuke ervaring: de ATB-er die niet schreeuwde of ring ring riep, maar heel hard "Pardon" op zo'n toon die je gebruikt als je beleefd vraagt of je er langs kan.
De slechtste ervaringen heb ik overigen met tourfietsende echtparen van middelbare leeftijd of nog iets ouder.( Vaak touristen uit het westen van het land) Die beginnen meteen te schreeuwen en te schelden " Hou die k*t honden aan de lijn, tr*t" (en erger.) En dan terwijl er niets gebeurd en ze gewoon om de honden heen kunnen. :piew:
En ik ben zelf van die leeftijd, niet al te groot en grijsharig, dus zo eng ben ik toch niet :mann: Of zijn dat de nieuwe omgangsvormen???
Afbeelding
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Stelletje Aso,s[/quote]
Een bel :80: dat kost minuten hoor :smile:
het wordt wel minder na 1 juli, komen ze massaal toch tot de conclusie dat de tour echt te hoog gegrepen bleek :mrgreen:[/quote]

Nou ja laat ze dan tring tring roepen ofzo. :19:
Maar nee hoor. :neenee: Het is in enen Zoef......... Je schrikt je rot. :piew:
Geen tijd bijna om de flexie binnen te halen.

Als ik op tijd iemand zie komen ben ik best wel bereid :engel: om aan de kant te gaan staan.
We wonen op een dorp en ach we kennen best wel veel mensen en als die aan komen joggen
sdan ben ik echt niet de beroerste hoor. En dan word er ook wel dank je geroepen. :roos:
Maar het moet wel van twee kanten komen. :klaar:
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Ody
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ody »

Ik heb hier eigenlijk nooit zo'n problemen met wielrenners. Meestal wordt ik zelfs netjes bedankt als ik mn honden aan de kant roep en zo zuidelijk woon ik niet. :19:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
wen
Zeer actief

Ongelezen bericht door wen »

Grrrrrr fietsers.. Fan is al drie keer aangereden op het voetpad :evil: :devil:
Ik ben heel allergisch voor die bel...als ik al "tring tring" hoor ga ik midden op het pad lopen.. zie er dan maar langs te komen :pffff:
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

Gisteren in het bos liepen we met Pippy aan de lijn en Silky los zodat ze met haar 3 pootjes haar eigen tempo kan bepalen. Komt er een mountainbiker aanrijden en riep ook al van tring, dus wij Pippy kort gepakt en hij bedankt netjes tijdens het langsrijden, gaat Silky er ineens luid blaffend achteraan!!! Normaal kijkt ze niet eens op van wielrenners en erachter aan rennen...nooit!!
Gelukkig houdt ze het toch niet bij, maar de volgende keer gaat zij ook maar vast!

groetjes, Ingrid
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

:smile: :smile:

Hij 's leuk :ok: Dat teruggescheld hoeft voor mij niet, het zegt meer over jou dan over de fietser :wink:

groetjes, Ingrid
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ma-Rianne schreef: De slechtste ervaringen heb ik overigen met tourfietsende echtparen van middelbare leeftijd of nog iets ouder.( Vaak touristen uit het westen van het land) Die beginnen meteen te schreeuwen en te schelden " Hou die k*t honden aan de lijn, tr*t" (en erger.) En dan terwijl er niets gebeurd en ze gewoon om de honden heen kunnen. :piew:
En ik ben zelf van die leeftijd, niet al te groot en grijsharig, dus zo eng ben ik toch niet :mann: Of zijn dat de nieuwe omgangsvormen???

Ja,dat ken ik ook.Zo'n echtpaar waarvan meneer voorop fietste had Max ooit eens zowat doormidden gereden.
Op het losloopgebied van het Roz. veld.Bijna slaande ruzie,want wie mijn hond (bijna)aanrijdt,begint te schelden enz krijgt met mij te doen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

gisteravond liep ik met Sol, Kaloes en Jens nog even een klein rondje in de straat, we hebben een fietspad/voetgangerspad in één zeg maar, Jens liep aan de flex, dus ik hoor achter mij ineens * tring tring * dus ik direkt aan de kant en Jenson "binnenhalen" hoor ik ineens piepende remmen en gevloek, krijg ik een hele tirade over me heen, hou je kuthonden bij je, kuthonden zus kuthonden zo :80:
dus ik zeg, u kunt ook wel even afremmen en er niet zomaar vanuit gaan dat als u belt dat mensen direkt aan de kant springen zodat u er langskan , daarbij is dit een voet én een fietspad dus u kunt ook wel wat meer rekening houden met wandelaars, u heeft toch remmen op uw fiets?? Ga anders op de weg fietsen, heb je geen last van wandelaars maar bedenk dan ook wat u net deed als er een auto toeterend achter u zit en vervolgens niet afremt omdat u niet snel genoeg aan de kant gaat :klaar:

zo meneer mompelde nog wat, zijn vrouw ook, en fietsten door, ik hoorde nog iets van kuthonden ( ja ze hadden een ruime woordenschat haha )

:U:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Inge O schreef:
Nanna schreef: Zouden die zuiderlingen dan toch écht gemoedelijker zijn?
ja hoor en hoe zuidelijker, hoe gemoedelijker :engel: .
Nou euh...Inge...gezien de druktemakers in Belgie op het moment :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:gisteravond liep ik met Sol, Kaloes en Jens nog even een klein rondje in de straat, we hebben een fietspad/voetgangerspad in één zeg maar, Jens liep aan de flex, dus ik hoor achter mij ineens * tring tring * dus ik direkt aan de kant en Jenson "binnenhalen" hoor ik ineens piepende remmen en gevloek, krijg ik een hele tirade over me heen, hou je kuthonden bij je, kuthonden zus kuthonden zo :80:
dus ik zeg, u kunt ook wel even afremmen en er niet zomaar vanuit gaan dat als u belt dat mensen direkt aan de kant springen zodat u er langskan , daarbij is dit een voet én een fietspad dus u kunt ook wel wat meer rekening houden met wandelaars, u heeft toch remmen op uw fiets?? Ga anders op de weg fietsen, heb je geen last van wandelaars maar bedenk dan ook wat u net deed als er een auto toeterend achter u zit en vervolgens niet afremt omdat u niet snel genoeg aan de kant gaat :klaar:

zo meneer mompelde nog wat, zijn vrouw ook, en fietsten door, ik hoorde nog iets van kuthonden ( ja ze hadden een ruime woordenschat haha )

Heel herkenbaar.
Wielrenners wensen geen rekening te houden met anderen.
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

EstherK schreef:
Podenji schreef:gisteravond liep ik met Sol, Kaloes en Jens nog even een klein rondje in de straat, we hebben een fietspad/voetgangerspad in één zeg maar, Jens liep aan de flex, dus ik hoor achter mij ineens * tring tring * dus ik direkt aan de kant en Jenson "binnenhalen" hoor ik ineens piepende remmen en gevloek, krijg ik een hele tirade over me heen, hou je kuthonden bij je, kuthonden zus kuthonden zo :80:

Heel herkenbaar.
Wielrenners wensen geen rekening te houden met anderen.
ik ben het helemaal met je eens maar het waren 2 oudere mensen op gewone fietsen :jank:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

:mrgreen:
Ik heb jaren in de duinen gelopen bij Zandvoort.
Daar riepen de zondagochtendgroepjes mountainbikers HOND!!!!.
Dat was dan om de anderen die achter hen reden te waarschuwen dat er een hond op het pad liep en dat ze dus op moesten passen.
Daar heb ik ze altijd voor bedankt. :D

Ik heb meer problemen met de wielrenners op de weg.
Die zijn van mening dat je als wandelaar/fietser/automobilist daar niet had moeten zijn, want ZIJ rijden daar. :roll:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”