Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
canica is 2 weken geleden gesterilizeerd
en nu opeens zit er een uitstulping
ik wet niet wat ik er mee moet
met spoed naar de DA????
wie kan me helpen?????
Het lijkt mij erop dat de snee/wond nog niet sterk genoeg was en er een stukje huid opengebarsten is.
Persoonlijk zou ik de dierenarts bellen, stel je voor dat het verder openscheurt
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Als het binnen korte tijd groter is geworden zou ik wel even bellen. Vooral omdat ik zelf het risico niet kan inschatten en wel een beetje zenuwachtig wordt van uitpuilende dingen die lekker binnenin horen te zitten
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
het ziet er het zelfde uit wat een hondje van mij had na de sterilisatie.
Er is een hechting losgelaten en kan gaan ontsteken.
Wel in de gaten houden hoor.
het hoeft niet hetzelfde te zijn natuurlijk,dus bij twijfel wel naar je da gaan.
Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
yvonne dl schreef:het ziet er het zelfde uit wat een hondje van mij had na de sterilisatie.
Er is een hechting losgelaten en kan gaan ontsteken.
Wel in de gaten houden hoor.
het hoeft niet hetzelfde te zijn natuurlijk,dus bij twijfel wel naar je da gaan.
en wat was dat dan? gewoon een ontsteking of toch iets van buikvlies/darm wat naar buiten komt?
Bente had dit vorig jaar na haar castratie ook;er was een hechting niet opgelost en dat is gaan infecteren.
De dierenarts heeft het weer geopend en opnieuw gehecht.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
lunatje schreef:toch even gegaan
was een hechting losgelaten en gaan ontsteken
hechting is eruit gehaalt
2 prikkies en een strip pillen en we stonden weer buiten
Je hebt hartstikke gelijk! Had ik ook gedaan hoor. Had haar gelijk in de auto gezet en naar de eerste de beste dienstdoende DA gebracht. Liever een keer te vroeg en te veel, dan een keer te laat en te weinig.
Ben blij dat het meeviel en dat er niet zo veel aan de hand is. Vertroetel haar maar lekker!