Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nieuwe RV Belgische herder

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

nieuwe RV Belgische herder

Ongelezen bericht door malinois »

Ziet er toch best interessant uit moet ik zeggen...
Ga het vanavond nog wel ff doorlezen misschien dat ik daar ook wel lid van wordt.

http://www.belgischeherder.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zijn er al meerdere rassen inmiddels met een 2e RV?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Re: nieuwe RV Belgische herder

Ongelezen bericht door Maeve »

Ziet er inderdaad best belovend uit!

Volgens mij is de Toller vereniging hard op weg naar erkenning maar heb er weinig meer over gehoord de laatste tijd.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

De Nederlandse Welsh Corgi Club heeft na ca 5 jaar zijn erkenning terug gekregen. Ik ben al die tijd lid gebleven, maar ook van de 5 jaar gelden opgerichte Cardiganclub. Er zijn nu dus 2 erkende clubs, voor zowel de Cardigan als de Pembroke Corgi.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Het is zeker de moeite waard je er wat meer in te verdiepen Mal, de mensen die deze club opgericht hebben zijn in plaats van met zichzelf en hun eigen ego's duidelijk bezig met het rás, en dat is natuurlijk eigenlijk ook de bedoeling.
Ik zou zeker lid worden als ik jouw was, er zijn al meerdere mensen lid die in de werkhondenwereld zitten en je kunt er zeker van zijn dat je bij de nieuwe club ook als werkhondenliefhebber/fokker serieus genomen gaat worden.

Ik ben direct nadat de website officieel werd al lid geworden, ik wist er al langer vanaf omdat ik contact heb met meerdere van de oprichters.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Er zitten hier wel meer leden van de BHCN op het forum, zou zeker eens gaan kijken :E:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

LongFields schreef:Het is zeker de moeite waard je er wat meer in te verdiepen Mal, de mensen die deze club opgericht hebben zijn in plaats van met zichzelf en hun eigen ego's duidelijk bezig met het rás, en dat is natuurlijk eigenlijk ook de bedoeling.
Ik zou zeker lid worden als ik jouw was, er zijn al meerdere mensen lid die in de werkhondenwereld zitten en je kunt er zeker van zijn dat je bij de nieuwe club ook als werkhondenliefhebber/fokker serieus genomen gaat worden.

Ik ben direct nadat de website officieel werd al lid geworden, ik wist er al langer vanaf omdat ik contact heb met meerdere van de oprichters.
Heb me aangemeld :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”