Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hezehof
Moderator: moderatorteam
- Maxine
- Zeer actief
Hezehof
Een goede vriend van me heeft een tijdje geleden een border collie pup gekocht uit het Hezehof.
Nu ben ik zelf eens op de site gaan kijken en... wel... ik heb er toch erg mijn twijfels over.
Zoooooveel verschillende rassen! En altijd pups beschikbaar! Als u uw eigen teefje wil laten dekken mag u altijd een leuke reu komen uitkiezen! ...etc.
Daar zit denk ik een luchtje aan....
Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die me meer kunnen vertellen over het Hezehof?
http://www.hezehof.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu ben ik zelf eens op de site gaan kijken en... wel... ik heb er toch erg mijn twijfels over.
Zoooooveel verschillende rassen! En altijd pups beschikbaar! Als u uw eigen teefje wil laten dekken mag u altijd een leuke reu komen uitkiezen! ...etc.
Daar zit denk ik een luchtje aan....
Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die me meer kunnen vertellen over het Hezehof?
http://www.hezehof.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Re: Hezehof
Gewoon een enorme broodfokker/handelaar als je ze googled vind je genoeg slechtre reviews helaas....
- Maxine
- Zeer actief
Ben nu ook zelf wat aan het verder googlen....corason del perro schreef:Gewoon een enorme broodfokker/handelaar als je ze googled vind je genoeg slechtre reviews helaas....
Ik zou mijn vriend echt wel een veeg tegen zijn kop willen geven nu.

- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo heb ik net op het laatste moment mijn ex om kunnen praten daar een bordercollie te halen. Hij werd eerst boos omdat ik me er mee "bemoeide", maar de dag erna is hij toch ergens anders een pupje gaan halen. welles waar een pretnest maar in mijn ogen veel beter dan daar.
- ienepiens
- Actief
- Mijn ras(sen): x stabij
Alleen al op marktplaats heeft ie er 27 verschillende advertenties staan!!! En die ellendig lange lijst met hondenrassen die ze op hun site hebben staan

-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
een dood ordinaire broodfokker... en iemand die zijn hond daar haalt heeft verdomd weinig verstand in het hoofd en hoeft zichzelf echt geen dierenliefhebber tevinden... 
- sandra42
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): shih-tzu
- Contacteer:
presies een broodfokker , nee kijk maar uit hoor bah ik haat dat soort mensen . kijk anders in een asiel of echt bij iemand thuis in huiselijke krijg .
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja het blijft natuurlijk wel dat heel veel honden als impuls aangeschaft worden. Je googled puppy op internet en komt dan minstens 5 van dit soort bedrijven tegen. Je weet wel ongeveer wat voor hondje je wilt en kiest de mooiste uit. En dan heeft zo'n site ook nog mooie foto's en er staat dat de hokken vloerverwarming hebben. Dat komt op een leek heel profesioneel over
Om er dan nog even aan te denken om de naam van het bedrijf even te googlen? Daar denken ze pas aan als er wat mis is met de pup en het bedrijf geen gehoor geeft. Tuurlijk is dat geen manier om een huisdier aan te schaffen maar om dan maar te zeggen dat je dan geen dierenvriend bent....
We leren wel meer dingen in het leven door schade en schande.
We leren wel meer dingen in het leven door schade en schande.