Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
M'n dochter moet voor een schoolopdracht een nieuwe hondensnack of nieuwe hondenvoeding bedenken en hierbij dit met een soort scriptie en afbeeldingen onderbouwen.
Ik dacht aan een gezond hondentoetje of een soort hondenthee.
Bijvoorbeeld een gezond hondensnoepje zonder toegevoegde dingen, bijvoorbeeld gedroogd vlees o.i.d. wat mensen zelf thuis kunnen maken. Daar zou ik het recept wel van willen weten!
susan0101 schreef:M'n dochter moet voor een schoolopdracht een nieuwe hondensnack of nieuwe hondenvoeding bedenken en hierbij dit met een soort scriptie en afbeeldingen onderbouwen.
Wie heeft er een leuk idee voor iets nieuws?
Bij voorbaat dank.
Ik bedoel het niet lullig, maar is het bij dit soort opdrachten niet juist de bedoeling dat je dochter ze bedenkt en niet iemand anders?
Dus dat ze haar eigen werkstuk maakt en dat niet (half) door iemand anders (bijv. van een forum) laat doen/bedenken?
-Gaby- schreef:Bijvoorbeeld een gezond hondensnoepje zonder toegevoegde dingen, bijvoorbeeld gedroogd vlees o.i.d. wat mensen zelf thuis kunnen maken. Daar zou ik het recept wel van willen weten!
Op de verschillende rauwforums/fora(??) vind je daarvan en daarover meer informatie. Dat bestaat dus al
Ook via google "koken voor je hond" eigen koekjes/taarten bakken
Met een idee is een werkstuk toch nog niet gemaakt?
Ik vind dit een knap staaltje marktonderzoek. Waar is behoefte aan? Wat spreekt de honden ezitter aan?
Aanboren van bronnen om inspiratie op te doen.
Ik ben best creatief in mijn werk, maar de illusie om uniek te zijn heb ik
niet. Veel van mijn werk is 'geinspireerd' op dat van anderen.
Beter goed gejat, dan slecht bedacht.
susan0101 schreef:M'n dochter moet voor een schoolopdracht een nieuwe hondensnack of nieuwe hondenvoeding bedenken en hierbij dit met een soort scriptie en afbeeldingen onderbouwen.
Wie heeft er een leuk idee voor iets nieuws?
Bij voorbaat dank.
Ik bedoel het niet lullig, maar is het bij dit soort opdrachten niet juist de bedoeling dat je dochter ze bedenkt en niet iemand anders?
Dus dat ze haar eigen werkstuk maakt en dat niet (half) door iemand anders (bijv. van een forum) laat doen/bedenken?
Suzanne
Ouders mogen een klein beetje helpen. Het is ook meer voor de leuk en voor hun ontwikkeling. Men krijgt er geen cijfer of beoordeling voor. Maar ik snap je reactie.
JML schreef:Met een idee is een werkstuk toch nog niet gemaakt?
Ik vind dit een knap staaltje marktonderzoek. Waar is behoefte aan? Wat spreekt de honden ezitter aan?
? ?
Creatief ben je zeker met je marktonderzoek? LOL.
Vanuit een zelfbedacht nieuw "idee" op gebied van voeding voor honden en katten (de ene helft van de klas "doet" hond en de andere helft kat) gaan 7/8 jarigen een klein werkstukje maken met daarbij stukjes tekst/woorden en wat knip en plakwerk. That's all.
susan0101 schreef:Vanuit een nieuw "idee" gaan 7/8 jarigen een klein werkstukje maken met daarbij stukjes tekst/woorden en wat knip en plakwerk. That's all.
Laat Suzanne 5,6,7 maar mokken hoor. Heeft ze nodig.
Ik stel voor een opgeblazen plastic zak (luchtdicht) met daarin een pensstaafje. Ze ruiken het maar al te goed, ze zullen alleen eerst het plastic moeten openbreken voor ze erbij kunnen.
JML schreef:Met een idee is een werkstuk toch nog niet gemaakt?
? ?
Creatief ben je zeker met je marktonderzoek? LOL.
Vanuit een nieuw "idee" gaan 7/8 jarigen een klein werkstukje maken met daarbij stukjes tekst/woorden en wat knip en plakwerk. That's all.
Onderschat dat niet he???
Daar komen heeeeele waardevolle dingen uit!
Dank je, ik vond het ook wel mooi verzonnen 'marktonderzoek'.
Een hondensnoepje a-la-frolic, maar dan zonder granen en alleen uit biologisch vlees, en bijv. met Eko keurmerk.
Volgens mij bestaat dat nog niet en zou daar wel vraag naar zijn!
Renske schreef:Een hondensnoepje a-la-frolic, maar dan zonder granen en alleen uit biologisch vlees, en bijv. met Eko keurmerk.
Volgens mij bestaat dat nog niet en zou daar wel vraag naar zijn!
Dat vind ik een hele goede! Ik zou het meteen kopen!
een soort kluifje/kauwstaafje met verschillende smaken aan elkaar
zo'n beetje als een raketijsje
of zoiets maar dan idd als een ijsje, een likje pens, een likje kwark, een likje pindakaas