Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
foto 1: rare witte vlek en rare uitdrukking op je gezicht.
foto 2 en en 4 te hoog lolita-gehalte.. brengt mensen op verkeerde ideeen en voegen niets toe aan een hyves site.
Ze zullen vast heel populair zijn onder het jonge grut, maar ik vind ze geen van beiden "kunnen".
Suzanne123 schreef:foto 3 zonder enige twijfel: die is heel leuk!
foto 2 en en 4 te hoog lolita-gehalte.. brengt mensen op verkeerde ideeen en voegen niets toe aan een hyves site.
Ze zullen vast heel populair zijn onder het jonge grut, maar ik vind ze geen van beiden "kunnen".
Suzanne123 schreef:foto 3 zonder enige twijfel: die is heel leuk!
Suzanne
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Gelukkig!!! Ik vreesde al weer commentaar op mijn mening (kan nog komen..)
LéonieHonden schreef:3. De andere vind ik echt vreselijk, al is het tegenwoordig zo populair raar met je lippen te doen. Sorry als ik hard overkom.
oke (:
ahaha zo heb ik ze altijd . mischien arrogant ?
ikweet het niet ..
heel veel vinden mij arrogant maar toch heb ik er even mooi 55 pagina's respect op
LéonieHonden schreef:3. De andere vind ik echt vreselijk, al is het tegenwoordig zo populair raar met je lippen te doen. Sorry als ik hard overkom.
oke (:
ikweet het niet ..
heel veel vinden mij arrogant maar toch heb ik er even mooi 55 pagina's respect op
Tja, respects zeggen mij dus ook helemaal niks. En reacties als: oh meid hou van je, je bent prachtig, niet te breken en dat soort dingen ook niks. Vreselijk geslijm.
oke (:
ikweet het niet ..
Och, ik denk niet dat deze foto's met arrogantie te doen hebben. meer anderen nadoen.
Dan is het juist leuk om een spontane foto van jezelf te plaatsen.
Het gaat niet om de respects die je krijgt. Respects geven mensen zodat JIJ ze terug respecteert. Het zegt dus helemaal niks meer, hoeveel respects je krijgt. Het gaat niet om de foto, of die echt respect verdiend, maar gewoon eigenbelang. Mijn foto staat ook in meest besproken nu, pagina 4 ofzo, daarom krijg ik dagelijks nog heel veel respect. Maar ik doe er niks mee hoor. Wat moet ik nou met nep-respects
Hilde schreef:Het gaat niet om de respects die je krijgt. Respects geven mensen zodat JIJ ze terug respecteert. Het zegt dus helemaal niks meer, hoeveel respects je krijgt. Het gaat niet om de foto, of die echt respect verdiend, maar gewoon eigenbelang. Mijn foto staat ook in meest besproken nu, pagina 4 ofzo, daarom krijg ik dagelijks nog heel veel respect. Maar ik doe er niks mee hoor. Wat moet ik nou met nep-respects
dat is waar (: maar het staat wel leuk bij een foto
Hilde schreef:Het gaat niet om de respects die je krijgt. Respects geven mensen zodat JIJ ze terug respecteert. Het zegt dus helemaal niks meer, hoeveel respects je krijgt. Het gaat niet om de foto, of die echt respect verdiend, maar gewoon eigenbelang. Mijn foto staat ook in meest besproken nu, pagina 4 ofzo, daarom krijg ik dagelijks nog heel veel respect. Maar ik doe er niks mee hoor. Wat moet ik nou met nep-respects
Amen Hilde!
Net zoals die reacties: je kent me niet.. Ja lekker dan, als je me niet kent reageer dan niet, ga echt niet op jouw foto dan reageren..
Alsof je met meer respects leuker bent ofzo, of populairder.. Echt walgelijk!
dat is waar (: maar het staat wel leuk bij een foto
Vind jij misschien. Hier linkje naar mijn foto, ik heb hem puur erop gezet omdat ik wilde zien wat er zou gebeuren qua respects. Mijn vriendinnen hebben heel veel gespamt zodat hij in meest besproken kwam. Vanaf de dag dat hij in dat meest besproken kwam, kreeg ik elke dag weer zoveel respects. En dan heb ik nog 'maar' 12 pagina's respect. Zeg nou zelf, deze foto is het ECHTE respecteren niet waard http://s689.photobucket.com/albums/vv25 ... t=---2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Beetje minder make-up en een lach doen iedere foto goed Je bent nog zo jong en ik denk dat veel meisjes van jouw leeftijd niet beseffen wat voor boodschap je overbrengt met dit soort foto's...
dagmar88 schreef: Beetje minder make-up en een lach doen iedere foto goed Je bent nog zo jong en ik denk dat veel meisjes van jouw leeftijd niet beseffen wat voor boodschap je overbrengt met dit soort foto's...
Inderdaad, lees net dat je 14 (!) jaar bent! Ik vind het niet zo gek dat je straks kerels achter je aan hebt lopen met verkeerde ideeën hoor..
Nanna schreef:Ik vind die eerste foto wel leuk, met die frisse rode boerinnenwangen. En die Chiwawa from hell
Je moet alleen je lippen niet zo raar tuiten, je weet hoe mensen dat noemen hè
(pijpsmoel)