Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kiki78 schreef:lange 5 weken he? waarop heb je de keuze gebaseerd? ik begin nu een lichte voorkeur voor 1 pup te krijgen maar wil ze eerst wat ouder zien worden
Ik kan niet veel langer wachten met kiezen, want ook de andere nieuwe pupeigenaars moeten/willen kiezen. Keuze voornamelijk op de kleurtekening, maar na haar gezien te hebben, het is weer een haantje de voorste (was Tirsa ook). De rest lag na het drinken te slapen en madammeke (en is een Belgske) probeerde rond te lopen en was niet tevreden voordat er een speciaal mandje weer in de nestbox werd gezet, toen ging ze lekker liggen. Het echte karakter zie je toch pas met een paar maanden te voorschijn komen en ook heb je daar zelf (vind ik) nog heel wat invloed op hoe ze worden. Maar dees is zo'n snoepie.
Bij ons was het zo dat alle nieuwe eigenaren moesten wachten met kiezen tot 6 weken.
Misschien maar goed want ze hadden best wel wat verschil kwa karakter en wij hebben de leukste natuurlijk
Ooooh wat leuk. Een TT als ik me niet vergis.
Van welke fokker komt ze vandaan? Shinji komt van Shumanshu.
Wij stonden best lang op de lijst, vandaar dat wij de eerste keurs hadden. Ik ben gaan kijken toen de pups een paar dagen oud waren. Daar mocht ik twee van uitzoeken (puur op tekening zelfs de kleuren veranderen nog). Ik had Shinji meteen uitgekozen en mocht hem even vast houden. Met 5 weken mochten we definitief beslissen welke het zou worden. We stonden met een groepje (alle toekomstige eigenaren) in de keuken toen de pups werden losgelaten. Shinji kwam meteen naar mij toe en bleef in mijn schoot zitten. Op basis daarvan heb ik mijn definitieve beslissing genomen.
Sjoera schreef:Ooooh wat leuk. Een TT als ik me niet vergis.
Van welke fokker komt ze vandaan? Shinji komt van Shumanshu.
Wij stonden best lang op de lijst, vandaar dat wij de eerste keurs hadden. Ik ben gaan kijken toen de pups een paar dagen oud waren. Daar mocht ik twee van uitzoeken (puur op tekening zelfs de kleuren veranderen nog). Ik had Shinji meteen uitgekozen en mocht hem even vast houden. Met 5 weken mochten we definitief beslissen welke het zou worden. We stonden met een groepje (alle toekomstige eigenaren) in de keuken toen de pups werden losgelaten. Shinji kwam meteen naar mij toe en bleef in mijn schoot zitten. Op basis daarvan heb ik mijn definitieve beslissing genomen.
Ze komt uit België.
Zelfs de fokker wist al welke ik zou uitkiezen, zonder dat ik daar iets van had gezegd. Ook al maak je met 5/6 weken de keuze, ze gaan nog zoveel veranderen. En waar maak je je keuze dan op? Op 'n gegeven moment heb je 'n klik met een pup en wat je ook doet, dat verandert in ieder geval bij mij maar zelden.
wiek schreef:Potdomme die mevrouw op de achtergrond mag haar tandjes wel wat beter poetsen!
Maar het is een lief pupseltje!
Kijk, hier blijkt weer dat je toch meer moet weten voordat je een opmerking maakt, want ik kan poetsen wat ik wil, maar het wordt denk ik erg moeilijk om verkleurde witte vulling weg te poetsen...... daar moet geboord voor worden, maar zolang de vulling nog goed is, heb ik weinig zin in een aantal pijnlijke injecties in mijn bovenkaak voor de verdoving..........