Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vlees bestellen
Moderator: moderatorteam
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Vlees bestellen
Tegenwoordig bestel ik vlees bij Herby. Alleen ik ben eigenlijk niet heel erg tevreden over Herby. Ik heb vlees besteld en de leveringstijd is 2,5 week! Terwijl ik voor ik bestel het vlees praktisch op heb gemaakt en dan moet ik overstappen op kvv. Ook missen er wel eens producten of zijn ze vervangen door iets anders. Verder ken ik nog Gelukkig dier, maar ik vind de keuze niet groot en het is een stuk duurder. Weet iemand waar nog meer niet al te duur vlees kan worden besteld en waar ze ook relatief snel bezorgen? Ik woon in Groningen.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Re: Vlees bestellen
Ik heb er een aantal rondom Groningen gemaild, maar geen reacties gehad. Ook de slagerijen in de stad ben ik allemaal bij langs gegaan toen ik begon met vers vlees voeren, maar ze hadden eigenlijk geen vlees over wat ze niet gebruikten en anders was het voor menselijke consumptie en werd het weer erg duur.Ik heb één slagerij die me af en toe een hele stapel runderbotten met vlees geeft, maar bij uitzondering, want normaal wordt dat vlees verwerkt in gehakt. Hoe en waar haal jij dan je vlees vandaan?Hutsje schreef:waarom probeer je het niet bij slachterijen in de buurt?
Daarnaast heb ik niet zo'n grote vriezer en wil de hond wel de goede percentages geven. Nu bestel ik het qua percentages direct goed en voer ik mijn vriezer leeg, dat bevalt me erg goed. Ik bestel ook met anderen samen, anders komen we niet aan het bedrag dat benodigd is om te laten bezorgen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Er zijn wel opties hoor, even zoeken op barfplaats.
Maar in het noorden zit niet veel. Regio Drachten zit wel wat.
Je moet gewoon rekening houden met die levertijd. Dat doe ik ook.
Ik bestel in het weekend (want hij leest op maandag de bestellingen) en ga dan uit van levering tien dagen later. Dat komt heel aardig uit normaal, en wij wonen ook redelijk in een uithoek voor leveranciers.
Maar in het noorden zit niet veel. Regio Drachten zit wel wat.
Je moet gewoon rekening houden met die levertijd. Dat doe ik ook.
Ik bestel in het weekend (want hij leest op maandag de bestellingen) en ga dan uit van levering tien dagen later. Dat komt heel aardig uit normaal, en wij wonen ook redelijk in een uithoek voor leveranciers.
-
mwillow
Kiezebrink en Lupa bezorgen ook door heel Nederland. De service is uitermate goed en ze bezorgen redelijk snel na je bestelling. Je zou met anderen een bestelling samen kunnen doen en dat op 1 punt af laten leveren.