Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
BARF omgeving Almere?
Moderator: moderatorteam
- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
BARF omgeving Almere?
Er zijn hier meerdere mensen uit Almere en ik geloof ook een aantal BARF-ers.
Nu ben ik met Yoda een beginnende BARF-er en ik vraag me af waar jullie je producten bestellen?
Ik weet dat Petfriends op de Josephine Bakerstraat eendennekken heeft en de poelier op de zaterdagmarkt kippennekken, maar verder ben ik nog niet gekomen helaas.....
Dus zijn menu bestaat tot nu toe voornamelijk uti KVV (Carnibest, Smuldier, Rodi, Energique) met af en toe eens een stukje kipfilet, wat kippennekken (kippenvleugeltjes vind ie nog te hard), wat hart (lam, rund of kip) en wat rundergehakt met een eendennek. Niet echt heel spannend voor een BARF-er....
Iemand tips?
Nu ben ik met Yoda een beginnende BARF-er en ik vraag me af waar jullie je producten bestellen?
Ik weet dat Petfriends op de Josephine Bakerstraat eendennekken heeft en de poelier op de zaterdagmarkt kippennekken, maar verder ben ik nog niet gekomen helaas.....
Dus zijn menu bestaat tot nu toe voornamelijk uti KVV (Carnibest, Smuldier, Rodi, Energique) met af en toe eens een stukje kipfilet, wat kippennekken (kippenvleugeltjes vind ie nog te hard), wat hart (lam, rund of kip) en wat rundergehakt met een eendennek. Niet echt heel spannend voor een BARF-er....
Iemand tips?

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: BARF omgeving Almere?
Bestellen.
Dan brengen ze het thuis
Er zijn wel meer Barfers in jouw regio dacht ik.
Dan brengen ze het thuis
Er zijn wel meer Barfers in jouw regio dacht ik.
- Jacintha
- Zeer actief
Ja, maar heb nog niks kunnen vinden (of ik zoek niet goed, zal me niks verbazen
) die leveren in Almere.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Herby bezorgt door heel Nederland en in België op aanvraag. Ik bestel daar regelmatig en hij heeft echt super vlees en een groot assortiment. Het minimale order bedrag is wel hoog maar misschien kun je samen met anderen bestellen.
Eet smakelijk Yoda
Eet smakelijk Yoda
-
bea leyba
- Zeer actief
Lupa bezorgt ook in almere, bij Henk Worst kan je ook spullen kopen.
Het is een kwestie van even goed zoeken.
Het is een kwestie van even goed zoeken.

- Jacintha
- Zeer actief
Henk Worst?
Herby had ik inderdaad al gevonden, orderbedrag van €60,- vind ik ook nog tot daar aan toe, maar Yoda heeft niet zo'n enorme grote vriezer tot zijn beschikking dus zo'n hoeveelheid vlees kan ik nooit kwijt denk ik....
Herby had ik inderdaad al gevonden, orderbedrag van €60,- vind ik ook nog tot daar aan toe, maar Yoda heeft niet zo'n enorme grote vriezer tot zijn beschikking dus zo'n hoeveelheid vlees kan ik nooit kwijt denk ik....

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Daarom zei ik dus: samen doen met anderen.Jacintha schreef: Herby had ik inderdaad al gevonden, orderbedrag van €60,- vind ik ook nog tot daar aan toe, maar Yoda heeft niet zo'n enorme grote vriezer tot zijn beschikking dus zo'n hoeveelheid vlees kan ik nooit kwijt denk ik....
Je kunt een oproep plaatsen daarvoor op versvlees forra bijvoorbeeld.
Ik ken wel mensen in Almere die vers voeren, geen idee of ze bij Herby bestellen eigenlijk.
Maar samen is het handigste, wij doen dat ook. Dan kun je ook makkelijker eens variëren en andere dingen proberen.
- Jacintha
- Zeer actief
Waar zit die?marye schreef:Als je een stukje wil rijden, in hilversum zit een rauwvoer winkel.
Want ik train in Hilversum met de honden en oma woont in Bussum dus ben geregeld in de buurt.

-
Annemarie1961
- Vaste gebruiker
http://www.diervoeder-online.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jacintha
- Zeer actief
Heb het adres inmiddels gekregen in Hilversum en die heeft een enorm breed assortiment dus daar gaan we eens even shoppen voor 't kind 

- herderlove
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): herders
kijk eens op de site van haaksbarf of shaweca.nl hier zie je de verkooppunten ze bezorgen ook bij jou in de buurt.
liefs malis
liefs malis

- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Heeft de poelier geen kippenkarkassen? Ik krijg ze hier altijd gratis van de slager (islamitsche). Voor hun is het afval.
Misschien dat je eens op de markt kan kijken, daar kan je veel goedkope visproducten vinden.
Misschien dat je eens op de markt kan kijken, daar kan je veel goedkope visproducten vinden.
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- Jacintha
- Zeer actief
Vis lust ie niet, zowel rauw niet als gestoomt/gekookt niet.
Vond ie eerst nog wel lekker, maar toen hij er een keer enorm misselijk van geworden is en het eruit gegooid heeft hoefde hij het niet meer.
Vond ie eerst nog wel lekker, maar toen hij er een keer enorm misselijk van geworden is en het eruit gegooid heeft hoefde hij het niet meer.

-
Sita
- Zeer actief
Echt waar? Nooit geweten. Waar zit die dan?marye schreef:Als je een stukje wil rijden, in hilversum zit een rauwvoer winkel.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Jacintha
- Zeer actief
http://www.prooidier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de Koningsstraat, vind het lastige van Hilversum alleen dat het allemaal eenrichtingsverkeer is ongeveer, als je er woont ben je het gewend denk ik, maar ik verdwaal altijd
Heb nog geen geschikt moment gevonden om mijn moeder "te ontvoeren" die kant op, ze zijn op zaterdag gesloten helaas zag ik, ben toevallig aanstaande zaterdag in Bussum dus had dat mooi kunnen combineren
Maar mams is volgende week vrijdag vrij, dus hopelijk krijg ik haar dan zover voor een rondje, ben al druk klusjes voor haar aan het opknappen rond het huis, dan wil ze vast wel met mij op stap (heb wel zelf mijn rijbewijs, maar rijd liever niet in Hilversum als ik het kan vermijden, wil ze echt niet dan zet ik de auto wel neer aan het begin van de Gijsbrecht van Amstel en loop verder als het moet, of gooi de fiets van oma achter in de auto en fiets verder desnoods)
Op de Koningsstraat, vind het lastige van Hilversum alleen dat het allemaal eenrichtingsverkeer is ongeveer, als je er woont ben je het gewend denk ik, maar ik verdwaal altijd
Heb nog geen geschikt moment gevonden om mijn moeder "te ontvoeren" die kant op, ze zijn op zaterdag gesloten helaas zag ik, ben toevallig aanstaande zaterdag in Bussum dus had dat mooi kunnen combineren
Maar mams is volgende week vrijdag vrij, dus hopelijk krijg ik haar dan zover voor een rondje, ben al druk klusjes voor haar aan het opknappen rond het huis, dan wil ze vast wel met mij op stap (heb wel zelf mijn rijbewijs, maar rijd liever niet in Hilversum als ik het kan vermijden, wil ze echt niet dan zet ik de auto wel neer aan het begin van de Gijsbrecht van Amstel en loop verder als het moet, of gooi de fiets van oma achter in de auto en fiets verder desnoods)

-
Sita
- Zeer actief
Hilversum is inderdaad een ramp met de auto. De koningsstraat is inderdaad ook zo'n straatje waar je maar op één manier kan komen. Maar ik ga daar ook eens kijken. Misschien dat Rowan wel wil barfen. Sita en Taro doe ik er geen plezier mee.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Volgens mij zijn er ook islamitische slagers in Almere. Daar kan je ook veel halen.
Het voordeel van deze slagers vind ik, dat je zeker weet dat het niet in aanraking is gekomen met varkensvlees.
http://maps.google.nl/places/nl/almere/ ... l=nl&gl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het voordeel van deze slagers vind ik, dat je zeker weet dat het niet in aanraking is gekomen met varkensvlees.
http://maps.google.nl/places/nl/almere/ ... l=nl&gl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;

-
bea leyba
- Zeer actief
Kristina schreef:Volgens mij zijn er ook islamitische slagers in Almere. Daar kan je ook veel halen.
Ze zijn er wel maar die zijn hartstikke duur

- Kristina
- Zeer actief
- Contacteer:
Oke dat is jammer...dat wist ik niet.bea leyba schreef:Kristina schreef:Volgens mij zijn er ook islamitische slagers in Almere. Daar kan je ook veel halen.
Ze zijn er wel maar die zijn hartstikke duur

- Jacintha
- Zeer actief
@ Bea Leyba: Ik begrijp dat jij ook BARF't?
Weet jij toevallig of het assortiment van de poelier op de zaterdagmarkt in de stad echt zo groot is als op BARF-plaats beschreven word?
En weet jij (of iemand anders hier) toevallig ook of de Worstenmakerij in Lelystad BARF producten heeft?
Had ze een mailtje gestuurd maar heb nog niks gehoord
Ik wil zowiezo in Hilversum gaan bestellen ook, maar vind het wel fijn om ook wat andere adressen achter de hand te hebben.
Weet jij toevallig of het assortiment van de poelier op de zaterdagmarkt in de stad echt zo groot is als op BARF-plaats beschreven word?
En weet jij (of iemand anders hier) toevallig ook of de Worstenmakerij in Lelystad BARF producten heeft?
Had ze een mailtje gestuurd maar heb nog niks gehoord
Ik wil zowiezo in Hilversum gaan bestellen ook, maar vind het wel fijn om ook wat andere adressen achter de hand te hebben.

-
bea leyba
- Zeer actief
Jacintha schreef:@ Bea Leyba: Ik begrijp dat jij ook BARF't?
Had ze een mailtje gestuurd maar heb nog niks gehoord![]()
Ja de worstmakerij heeft vaak oncourant rundvlees en oncourant kippevlees, ze reageren vaak niet op mail.
Daar moet je echt ff naar toe.
Maar henk Worst in Nijkerk heeft ook runderkopvlees en dat kost maar 1,50 per kilo, dus veel goedkoper.
Hij heeft ook andere spullen.Hij is slachter.
Bob Bakker in Aartswoud heeft ook goede en goedkope spullen.
Gewoon even bellen.
De poelier op de markt heeft zeker heel veel maar is ook niet echt goedkoop.
Weet niet hoeveel honden en hoe groot je hebt, maar als je drie herders hebt zoals ik dan ga je dus niet daar naar toe, en ook niet naar Hilversum.

- Jacintha
- Zeer actief
Heb een Teckel en een Golden, maar de Golden BARFt niet, die is bang dat ze er dood aan gaat, dus tis alleen voor een Teckel 

- Jacintha
- Zeer actief
Heb gister mijn bestelling binnengekregen van Prooidier, prima verpakt.
Nu nog even in porties verdelen.....
Ben benieuwd hoe lang Yoda hiervan kan eten.
Alleen zaterdag nog even wat inkopen doen bij de poelier en bij de slager wat paardenvlees halen, Prooidier had alleen stuk paardenvlees liggen van 3 kilo, dan eet Yoda met Kerst ongeveer nog paard, dus dat hebben we maar niet genomen
Nu nog even in porties verdelen.....
Ben benieuwd hoe lang Yoda hiervan kan eten.
Alleen zaterdag nog even wat inkopen doen bij de poelier en bij de slager wat paardenvlees halen, Prooidier had alleen stuk paardenvlees liggen van 3 kilo, dan eet Yoda met Kerst ongeveer nog paard, dus dat hebben we maar niet genomen