En ja, ik snap natuurlijk volledig dat iemand z'n loopse teef lekker wil laten lopen en ermee dan naar de polder gaat, maar wat baal ik....
want met Puchu is het geen lopen meer daar en aangezien hij in de buurt niet los kan, ga ik altijd 1 keer per dag naar de polder om hem daar lekker te laten rennen.
Vanmorgen liep Pieter de 12-km wandelroute met Puchu en komt dan ook door 'onze' plek in de polder en voor het eerst was Puchu 'm bijna gepeerd. We wisten het nog niet van de loopse teef, al had ik gisterochtend wel al een vermoeden, maar vanmorgen 'zoeffffff' daar ging hij
Gelukkig toen hij heel ver was en praktisch uit het zicht, besloot Puchu dat het baasje toch belangrijker was en is hij weer teruggekomen (de route loopt uiteindelijk wel na een paar km naar een drukke weg toe, dus al hij 'm echt volledig peert is dat niet zonder gevaar).
En nu.... Puch ligt te jammer, enorme scheten te laten (ik weet niet waarom, maar dat doet hij altijd als er een loopse teef is
Dag fijne polder voor een week of drie
Er zijn gelukkig nog wat andere rustige plekjes, maar geen van alle zo heerlijk als dát stukje polder.