Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeft iemand hier nog leuke adressjes voor mij.
Wij zoeken een huisje op texel waar honden welkom zijn......het liefst lekker dicht bij het strand en niet te overdreven duur.
Ik hoor het graag van jullie.
Ik ben afgelopen week op Texel geweest. Het hele eiland is erg hondvriendelijk. Wij hadden een stacaravan (goed voor 4 personen maar is wel klein) op Landal "sluftervallei". Dat ligt op het puntje van Texel, vlak bij de vuurtoren. Het voordeel van dat puntje is dat er langs de camping/park veel fietspaden en wandelpaden naar zee lopen. Vooral het pad richting de vuurtoren was favoriet bij mij. Ik fietste met Zappa los naar zee. Camping/huisjesplekken zijn verdeelt in hond en niet-hondplaatsen. Handig voor mensen die niet van honden houden. Op het park zijn een winkel, fietsenverhuur, restaurant, etc. Het is natuurlijk wel een groot commercieel park. De huisjes schijnen wat oud te zijn. Lijkt mij niet erg als ik daar met hond heen zou gaan. Het voordeel van de stacaravan was dat het op loopafstand van winkel was en dat het dicht bij de leukste wandelpaden lag. De stacaravan was redelijk nieuw en in orde.
Hond mag het hele jaar los op het strand maar bij drukte los niet op naaktstrand en bewaakte stranden.
Ik vond Texel een verademing. Erg hond en fietsvriendelijk.
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
http://www.texel.net/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
hier kun je aangeven hoeveel huisdieren je mee wilt nemen.
over een maand mogen wij ook weer
gr. Daniëlle
Ik ga binnenkort ook voor het eerst naar Texel. Mijn ouders gaan ook mee (die zijn vorig jaar ook geweest en vonden het zo geweldig dat ze ons mee hebben gevraagd dit jaar) met de hond.
Geen idee welk park we zitten, ergens in het midden ofzo. Ben heel benieuwd, nu nog even hopen op goed weer!
hotel de cooghen van sandton http://www.sandtonhotels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
daar zaten wij.. mooi hotel honden welkom dicht bij het strand
Once upon a time can happen anytimeWhiskey*Toska*Storm*Roxy*
Ik heb vanavond besloten dat ik ook naar Texel wil, binnen uurtje geregeld.
Maar ik ga in een studio, is met meerdere honden niet echt handig en denk ook niet dat dat kan.
Ik ga alleen en neem 1 hond mee. Heb er zin in, even uitwaaien in mn uppie.
Laatst gewijzigd door _Jules_ op 27 jun 2010 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Inge dat vind ik nu een goed plan ik wil ook eens zoeken naar een studio oid in mijn eentje. Vaak is het in verhouding zo duur dat ik maar helemaal niet meer ga....
Misschien dat ik begin juli plots weg wil anders in augustus...
Waar ga jij heen? Wil je als je terugbent, hier aangeven hoe dat was?