Aika ons teefje van ongeveer 1,5 jaar, geeft regelmatig over maar het rare is dat ze dit gewoon lopend/ rennend kan doen. haar buik spant ze helemaal niet aan. ze loopt, rent, staat, springt ergens vanaf en dan komt het gewoon uit haar bek.
soms heeft ze net gegeten en dan "geeft ze over" maar dan zitten er geen brokken bij.
ik ben hier mee bij de dierenarts geweest maar die weet ook niet wat het is. we houden nu een dagboekje bij met hoevaak ze overgeeft en wat ze op dat moment aan het doen is. want het rare is dat ze soms wel 5 keer per dag "overgeeft" en dan weken bijna niet en dan weer een aantal dagen achter elkaar heel vaak. we voeren niks anders als normaal, in haar situatie is eigenlijk niks veranderd. ze lijkt er verder ook geen last van te hebben.
ik vroeg me af of dit iemand bekend voorkomt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iemand dit wel eens mee gemaakt?
Moderator: moderatorteam
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
Re: iemand dit wel eens mee gemaakt?
daar hebben we het inderdaad wel over gehad. ook over dat regurgiteren, maar omdat ze het meestal niet kort na het eten doet, dacht ze dat het dat ook niet helemaal was. de volgende stap (na het dagboekje) is wel barium te geven.Mizzsylver schreef:heeft je dierenarts ook niet aan MO gedacht?
http://www.dierenziekenhuis.nl/html/docdb.asp?id=348
wat wel apart is dat ze het nooit buiten doet en nooit als we ergens zijn (bij andere mensen thuis ofzo) maar altijd alleen maar bij ons thuis

- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Aantal honden: 2
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
Re: iemand dit wel eens mee gemaakt?
Tara heeft dit ook. Zij heeft een slecht sluitend "'slokdarmklepje''?...weet je wat ik bedoel. Ze is er mee geboren en voor de rest ook geen last van. Ze wil alleen heel vaak gras eten en dat laat ik dan niet toe want das alleen voor als er iets dwars zit, maar dat zit er niet alleen denkt ze dat waarschijnlijk wel, snap je me?
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart

Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart