We hebben hem net opgehaald en hij slaapt nu lekker op mijn bed

Moderator: moderatorteam

Hulphond Friesland. Hij gaat door hen worden gebruikt als dekreu, omdat Vizslas geweldig met autisten zijn.christo schreef:Gefeliciteerd. Waar komt Beuk vandaan?
Ik vind hem ook zo mooi, vooral z'n kop!Bons schreef:Prachtige hondveel plezier met hem
Ze worden ook niet bij gezinnen geplaatst omdat ze druk zijn en buiten gewoon vaak erg lastig zijn.Maeve schreef:Wat leuk, gefeliciteerd!![]()
Ik wist helemaal niet dat Vizslas als hulphonden gebruikt werden!
Dan zijn tekkels ook uitstekende hulphondenMissDorien schreef:Maar ze zijn perfect om bijvoorbeeld bij een kind in bed te slapen! Dat vinden ze namelijk heerlijk, ik heb nog nooit zulke aanhankelijke honden meegemaakt als Vizslas.
Ik hoorde dat er in Australië Chinese naakthonden werden gebruikt...tekkel schreef:Dan zijn tekkels ook uitstekende hulphondenMissDorien schreef:Maar ze zijn perfect om bijvoorbeeld bij een kind in bed te slapen! Dat vinden ze namelijk heerlijk, ik heb nog nooit zulke aanhankelijke honden meegemaakt als Vizslas.![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe prachthond![]()
![]()

Dat zullen we zeker doen!Mireillevdw schreef:Hij is prachtig! Geniet maar lekker van m.
Die kinderen logeren dan een weekend bij de stichting en krijgen allemaal lessen over gedrag en verzorging enzovoort. En elke avond mogen ze een hond kiezen die bij hen komt slapen.Inge O schreef:maar hoe kunnen ze dan bij een kind in bed slapen als ze niet als gezinshond geplaatst wordenMissDorien schreef:Ze worden ook niet bij gezinnen geplaatst omdat ze druk zijn en buiten gewoon vaak erg lastig zijn.Maeve schreef:Wat leuk, gefeliciteerd!![]()
Ik wist helemaal niet dat Vizslas als hulphonden gebruikt werden!
Maar ze zijn perfect om bijvoorbeeld bij een kind in bed te slapen! Dat vinden ze namelijk heerlijk, ik heb nog nooit zulke aanhankelijke honden meegemaakt als Vizslas.?
Hahah, ja, alleen nu beukt hij gelukkig niet zoveel meerNanna schreef:Mooie hond, en een leuke naam "Beuk"

Ik begrijp dat niet helemaal? Ze worden niet bij gezinnen geplaatst maar slapen dan wel bij een kind in bed?MissDorien schreef:Ze worden ook niet bij gezinnen geplaatst omdat ze druk zijn en buiten gewoon vaak erg lastig zijn.
Maar ze zijn perfect om bijvoorbeeld bij een kind in bed te slapen! Dat vinden ze namelijk heerlijk, ik heb nog nooit zulke aanhankelijke honden meegemaakt als Vizslas.
Hahah, ja kloptblacky schreef:Dit is toch de hond die samen met je vader mee naar show is geweest ik meen in Leeuwarden?
Veel plezier met hem. En maak maar veel foto's
Een fokker in Hongarije, ik weet zo niet welke.laura23 schreef:gefeliciteerd met Beuk!
bij welke fokker komt ie vandaan? hij ziet er goed uit!
gr laura
dan heb ik wel een idee, de kennelnaam is: gercei-vadasz toevallig? volgens mij heet de beste man andre de waele.MissDorien schreef:Een fokker in Hongarije, ik weet zo niet welke.laura23 schreef:gefeliciteerd met Beuk!
gr laura
Nee, ik heb het even opgezocht, de hond heet Gyuszuvirág Barkóca, de fokker is Kulcsarne Czako Zsuzsa.laura23 schreef:dan heb ik wel een idee, de kennelnaam is: gercei-vadasz toevallig? volgens mij heet de beste man andre de waele.MissDorien schreef:Een fokker in Hongarije, ik weet zo niet welke.laura23 schreef:gefeliciteerd met Beuk!
gr laura
gr laura