Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmorgen eindelijk weer eens met de camera op pad. De bedoeling was om te kijken of ik nog libellen en juffers kon fotograferen.
helaas kon ik niet bij de plek komen vanwege dit
Een andere route zou bijna 4 km langer zijn, met het risico dat het nog te koud was, dus op weg naar een andere plek om wat bloemen te fotograferen \.
Wat zag ik onderweg?
Ik reed in de auto langs. Ik zag verderop aan de andere kant in het weiland 3 reeën, maar deze waren heel erg ver verwijderd.
ik was dus ook verbaasd toen ik hem in de sloot zag staan. Snel de auto gestopt en met draaiende motor en door het raampje gefotografeerd. Volgende keer toch maar met open raam rijden.
Het is hier wisselend bewolkt, op dit moment schijnt de zon en ik ga lekker even met Rico naar het park.
Elly* schreef:Ik zag verderop aan de andere kant in het weiland 3 reeën, maar deze waren heel erg ver verwijderd.
ik was dus ook verbaasd toen ik hem in de sloot zag staan.
Even afkoelen waarschijnlijk
Hij zag jou ook zo te zien
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Budkes schreef:Wat een mooie foto's Elly, en wat een geluk dat hij zo dichtbij was en dat je je camera bij je had.
Aniek, dit is dicht bij het oefenveld in Vriezenveen. Een paar straatjes eerder rechtsaf, daar zitten ze regelmatig, meestal erg ver weg, maar met een beetje geluk (en eventueel geduld) kun je daar van alles vinden. (fazanten, torenvalk, geelgorzen)
Mooi!!
In de buurt van de pensionstal waar ik kom, moet je ook opletten of ze niet heel toevallig het bos uit sprinten om vervolgens alleen of met meerdere even rond te crossen op het land om vervolgens weer het bos in te vluchten. Erg mooi om te zien
Gaaf! Als ik in de winter om 7 uur door het bos liep, stond ik heel vaak ongeveer oog in oog. Misschien 3 meter afstand. Maar ja, donker en geen camera mee. Maar ik genoot wel.
Mijn ouders hebben 3 reeen in hun achtertuin lopen. Zoo gaaf! Die blijven echt op 5 meter afstand staan en naar je kijken!
Ik vind het zulke prachtige beesten. En ze lijken zoo breekbaar!