Bij mijn hond is vanochtend een gezwel uit de keel verwijderd. Het zat achter op de tong vlak voor de luchtpijp. Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Hier een omschrijving.
Het was een "klomp" vlees van zo'n 1 1/2 cm doorsnee. Er zaten 5-6 platte uitstulpingen aan en het geheel zat op een "steel". De da had zoiets nog nooit gezien. Dit geheel klapte regelmatig in de luchtpijp. Ze moest veel kokhalzen en hoesten. Alle informatie is welkom.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezwel in de keel.
Moderator: moderatorteam
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Gezwel in de keel.
Maggie
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Re: Gezwel in de keel.
En jou d.a. heeft je geen info gegeven en is het niet opgestuurd?
Bij mijn vorige reu is toen ook zoiets verwijderd en dat was een goedaardig gezwel maar dat weet je pas als je het laat testen natuurlijk.
Bij mijn vorige reu is toen ook zoiets verwijderd en dat was een goedaardig gezwel maar dat weet je pas als je het laat testen natuurlijk.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze waren eerst van plan een biopsie te doen vanmorgen, maar hebben het toch maar meteen weggehaald en het wordt opgestuurd.cloris schreef:En jou d.a. heeft je geen info gegeven en is het niet opgestuurd?![]()
Maar omdat hier mensen met veel ervaringen zitten, heb ik het hier neergezet. Het gezwel zag er zó bizar uit. Hoop ook dat het goedaardig is natuurlijk. Hond is nog geen 5 jr oud. Maar je antwoord geeft wat moed.
Maggie
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik heb eerst zelfs nog een paar dagen (operatie moest ingepland worden) AB gegeven en toen slonk het gezwel, en dat was al positief nieuws. Hopelijk is het bij jouw hond ook goedaardig 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...