Ik was vergeten hoe zwaar dat ook al weer was geloof ik
Maar goed, eenmaal boven wel wat leuke foto's kunnen schieten.

En 1 laatste binnen in de kerk

Moderator: moderatorteam

LEuk hoor ik heb ook zon cursus gedaan!P!nki schreef:ja, foto opdracht voor de cursus die ik doe
P!nki schreef:Dank je... wat ik er wel even bij moet zeggen, en daarom lijkt de laatste ook schever dan ie daadwerkelijk is, (is wel een klein beetje scheef idd)
dat de desbetreffende kerk (oude jan) ongeveer 1,5 meter geloof ik uit het lood staat, dus de kerk krijg je nooit recht op de foto
Het zijn verschillende thema's, sommige foto's moest ik een 'ritme' zoeken. Oftewel ritme foto maken, bij de andere een kikvorsfoto, en de andere een vogelvlucht foto.lidy2 schreef:Wat is het thema voor je foto-opdracht? Mooie foto's, hoor! Vooral de tweede spreekt me erg aan!
Ik kan het je echt aanraden. Ik doe hier een avond cursus (beginners) bij het ROC in Apeldoorn, en het bevalt echt heel erg goed.Ellen. schreef:P!nki schreef:Dank je... wat ik er wel even bij moet zeggen, en daarom lijkt de laatste ook schever dan ie daadwerkelijk is, (is wel een klein beetje scheef idd)
dat de desbetreffende kerk (oude jan) ongeveer 1,5 meter geloof ik uit het lood staat, dus de kerk krijg je nooit recht op de fotoIk vind het in ieder geval erg mooie foto's! Zo'n cursus wil ik ook nog altijd een keer doen, leuk!!