Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ben al een tijdje bezig samen met mijn neef met het maken van een nieuwe website van Luna en Xavi.
Hij is nog niet online, maar begint wel aardig op te schieten.
Vandaag heb ik me uitgeleefd met het ontwerpen van een nieuwe banner.
Tot zover de proefversie (tips zijn welkom).
Wauw!
Niks meer aan veranderen....alhoewel, als je een dingetje wilt horen, dan zou ik zeggen, zorg dat het uiteinde van het rechterhondje ook zichtbaar is zodat de koppies even groot zijn en je bij allebei een heel oor ziet, maar verder, helemaal super!
White schreef:Wauw!
Niks meer aan veranderen....alhoewel, als je een dingetje wilt horen, dan zou ik zeggen, zorg dat het uiteinde van het rechterhondje ook zichtbaar is zodat de koppies even groot zijn en je bij allebei een heel oor ziet, maar verder, helemaal super!
Daar heb je inderdaad gelijk in. Dan zitten de ogen ook meteen op gelijke hoogte, dus misschien is dat inderdaad mooier.
Bedankt!
Volgens mij moet je hem smaller maken, zodat hij voor mensen die op 800x600 resolutie zitten ook de hele banner kunnen zien, 792px is een goede breedte.
De bovenste tekst zou iets groter kunnen.
De onderste tekst contrasteert niet goed met de achtergrond, misschien is gewoon wit beter.
70kb is te zwaar, meer dan een 15kb is te veel, naar mijn mening.
Laatst gewijzigd door Wil de hond op 27 apr 2010 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.