Ik was behoorlijk zenuwachtig en ik moest dan ook nog als eerste starten. :N:
Bij de uitleg vertelde de keurmeester dat hij gelijk na het gelopen examen zou vertellen of je geslaagd was ja of nee. Kijk dat scheelt een hoop zenuwen tot het eind van de dag

Eerst de gezamenlijke oefeningen in een groepje van zes. Bij de af en blijf kwam hond nummer zes overeind en rende vlak voor alle andere honden langs, voor hij naar zijn baas luisterde. Gelukkig bleven alle andere honden gewoon liggen, alsof ze niets voorbij hadden zien rennen. De andere gezamenlijke oefeningen gingen zonder problemen.
Daarna het individuele stuk, her en der wat foutjes, maar voornamelijk door mijn zenuwen. En die waren behoorlijk aanwezig omdat ze woensdag bij de laatste training blijkbaar ook al wat mijn zenuwen aanvoelde en spontaan een boel dingen niet meer wist, of erg nonchalant uitvoerde....

Hierna kon ik rustig naar de overige GG B deelnemers (14), GG 1 (3), GG 2 (2) en 2 GG 3 deelnemers kijken. Uiteindelijk zijn er drie niet geslaagd, een aantal hadden een half diploma (precies hoeveel weet ik niet meer) en de rest was geslaagd.
Al met al heel trots op Szuka, nu eens kijken of we de "puntjes op de i" kunnen zetten en misschien een wedstrijd lopen. Eigenlijk wil ik dat gewoon een keertje meegemaakt hebben