Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Sinds een tijdje een cursus basis fotografie aan het volgen samen met een vriendin van mij,
en elke 2 weken moeten we weer nieuwe foto's maken voor een opdracht.
Hieronder even een kleine selectie van de tot zover gemaakte foto's
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
klopt is ie ook! hahaha maar goed, dat was dan ook al na de 3e les...
De rest is zo ongeveer van daarvoor en soms maak ik me er gewoon te makkelijk van af hahahaha
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
P!nki schreef:klopt is ie ook! hahaha maar goed, dat was dan ook al na de 3e les...
De rest is zo ongeveer van daarvoor en soms maak ik me er gewoon te makkelijk van af hahahaha
Doe je ook aan nabewerken of niet? ( of dat verboden door de meester? )
Weinig... het mag wel hoor, maar ik ben niet zo van de nabewerking. Soms wel het een en ander kwa licht of wat dan ook, maar
eigenlijk zo min mogelijk
yamie schreef:als je nou ook even erbij zet, welke opdracht de foto's waren
maar je doet ut goed ! die vrachtwagen is idd mooi gelukt ( je hebt er wat voor moeten wachten en proberen en oefenen, maar... dan heb je ook wat )
wel 10 hele minuten....
die ikeakontjes blijf ik ook geweldig vinden haha ... niet zo zeer kwa foto, maar goed, ik moest 3 dingen op een rij zetten waarbij 1 scherp, en de andere wazig, en alle 3 scherp.
*grin* ... dan blijven ikeakontjes een leuk onderwerp haha