I am.... tooo sexy for my socksssss....

Brahma kuikens, 2 weken en 3 dagen oud
Moderator: moderatorteam

LOLchristo schreef:
Het zijn 3 kuikens... de 1e en de laatste zijn de zelfde, de 2 en de 3e, en de 4e en 5e... ik hoop toch echt niet dat het alle 3 haantjes zijn... want dan moeten er 2 wegTulp schreef:Ze zeggen dat je het bij brahma's pas laat ziet, maar dat dit een haantje is durf ik toch wel te gokken. Schitterend vastgelegd
LOL nou, ik zei de gekYvetteJ schreef:Leuk! Ik vroeg me al af wie er met zijn kuikens een fotosessie zou laten doen (hoewel andere mensen dat ook denken van mij met mijn honden) maar ze zijn van jezelf
![]()
Ben benieuwd hoe ze worden als ze "later" groot zijn
Nou, ons binnenhok is niet berekend op 2 of 3 toompjes, we dachten zelf aan 1 haan op 3 tot max. 5 hennen. Maar we zien wel wat eruit groeit, voorlopig geniet ik gewoon lekker van ze.Tulp schreef:Ben je gek, tegen die tijd wat meer hennetjes erbij en je kunt ook de hanen houden.
Ik heb net een zwarte brahma-haan gekocht voor mijn dames, ben benieuwd of we nog wat kuikens krijgen dit jaar

Buff en halfpatrijs .................. ik ben benieuwdBons schreef: Tegen welke kleur hennen zet je die zwarte haan?
Ja super!!Bons schreef:LOL nou, ik zei de gekYvetteJ schreef:Leuk! Ik vroeg me al af wie er met zijn kuikens een fotosessie zou laten doen (hoewel andere mensen dat ook denken van mij met mijn honden) maar ze zijn van jezelf
![]()
Ben benieuwd hoe ze worden als ze "later" groot zijnEn ik ga er van uit dat ze zo aan die onzin wennen dat ze het als volwassen big mama's ook niet erg vinden om zo af en toen nog eens te poseren
![]()
Maar zeg nu zelf... is dit leuk voor een canvas of niet![]()
Ja ze zijn erg "aaibaar". Erg nieuwsgierig ook en net zo dol op eten als onze ridgebacksTulp schreef:Buff en halfpatrijs .................. ik ben benieuwdBons schreef: Tegen welke kleur hennen zet je die zwarte haan?![]()
Er loopt ook nog een toompje noordhollandse blauwe. Maar de brahma's zijn gezelliger.

Ik vind ze groot juist ook heel erg leukKimberleyZero schreef:Wij hebben er hier ook 2 rondlopen... Volgende week komen er 2 bruine bij..
Als ze klein zijn, zijn ze een stuk leuker als wanneer ze uitgegroeid zijn!
Ohw gaaf, ook Brahma's?? Ik ga even wachten of dit inderdaad 3 hennen zijn, als dat zo is wil ik er nog een haan bij halen. Dit zijn wit zwartcolumbia's maar ik vind goudpatrijs, zilverpatrijs en zwart berken ook wel heel erg gaaf... en buff... LOLSelena schreef:leuk zijn ze he![]()
heb er nu 6 van een week oud (zelluf uitgebroed in de broedmachine, van eigen eieren), 2 hennen die aan het broeden zijn en 2 kalkoenhennen die aan het broeden zijn.
Heb zilverpatrijsbroedeieren besteld (in Oltholdpade, ook lekker dichtbij), die komen na de meivakantie, kunnen we weer wat uitbroeden.
Bons schreef:
Dat vroeg ik mij ook gelijk af iddYvetteJ schreef:Leuk! Ik vroeg me al af wie er met zijn kuikens een fotosessie zou laten doen (hoewel andere mensen dat ook denken van mij met mijn honden) maar ze zijn van jezelf
![]()
Ben benieuwd hoe ze worden als ze "later" groot zijn