Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Diesels ontdekkingstocht..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Diesels ontdekkingstocht..

Ongelezen bericht door Judith »

Ik ben net weze lopen met Diesel, nou ik heb het bijna in me broek gedaan van het lachen..

Ik was bij een oversteekplaats met stoplichten, je moet dan knopje indrukken en dan gaat dat stoplicht geluid maken.
Diesel schrok er van en keek naar die paal alsof er een alien inzat. Hij stond echt :O:

vervolgens loop ik langs een veldje waar schapen staan en die staan te blaten naar hem, hij donderde zowat voorover die sloot in om maar met die schapen te gaan spelen, piepen dat ie deed en kwispelen. Dus ik loop door en ineens schiet zo'n schaap langs ons, langs een hekje Diesel er als een haas vandoor, donderd ie als nog voorover die sloot in (gelukkig maar 5 cm diep) maar Diesel is als de dood voor water nou je had hem moeten zien hoe hard hij die sloot alweer uit was en heel stoer lopen van kijk mij nou ik heb even dat schaap verslagen. :smile:

Vervolgens loop ik langs zo'n machine die water uit de ene sloot naar de andere pompt. Diesel wist nie wat ie zag :denken: , want het maakte geluid. Diesel kijken bij de ding te trillen op ze poten maar wel met zijn oren naar voren en maar half kruipend naar voren om dichterbij te komen (als of die een prooi aan het zoeken was). Maakt dat ding ineens een borrelend geluid, schrikt ie weer en donderd dus weer een sloot in (ook gelukkig maar een cm of 10).

Vervolgens komt iemand langslopen met een shetlandpony, hij wist niet wat ie zag, hij dacht heeee leuk spelen, Dus ik zeg nog nee je kan niet met een paard spelen. Begint die pony te hinneken,en wat doet diesel, die begint terug te blaffen. Nog steeds kwispelend van ik wil spelen. Het bijzondere is dat Diesel in de afgelopen 5 maanden maar 3x heeft geblaft.

Helaas heb ik geen foto's kunnen maken want was me mobiel en mijn camera vergeten, maar echt die foto's waren hilarisch geweest.
Afbeelding
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Diesels ontdekkingstocht..

Ongelezen bericht door *Evie* »

Haha Diesel zal nu wel moe zijn :mrgreen:
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
S@ndr@
Zeer actief

Re: Diesels ontdekkingstocht..

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:smile: :smile: :smile: , tja er zit soms zomaar een verrassing ergens is, heel leuk, ook al kost het je een nat pak :lol1:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”