Moderator: moderatorteam

Inderdaad! En wat mij vooral bij mijn eigen Silka opvalt: ze weet hoe het is om lol te maken.yuki schreef:Wat een goed topicIk vind het bijzonder om te zien hoe rust en veiligheid sommige hondjes zo zichtbaar hebben veranderd!

Wat een verschil! Wat een ingetogen hondje was het op de eerste foto, mooi maar ingetogen!Rami schreef:Inderdaad! En wat mij vooral bij mijn eigen Silka opvalt: ze weet hoe het is om lol te maken.yuki schreef:Wat een goed topicIk vind het bijzonder om te zien hoe rust en veiligheid sommige hondjes zo zichtbaar hebben veranderd!
Van een serieus hondje is ze uitgegroeid tot een hond die graag speelt en vrolijk is.
Op haar eerste dag bij ons
Afgelopen najaar, bijna vier jaar bij ons
En de foto's die (voor mij) echt spreken:
Nog onwennig naast elkaar
Lolbroeken
yuki schreef: Onze was volgens de stichting nogal lelijk , wij zagen dit niet; daar kies ik mijn hond niet op uit. Maar hij werd wel steeds mooier: van binnen en buiten

Reina is in augustus 2006 hier gekomen, een paar maanden daarna kocht ik mijn eerste compact-cameraatje en toen was ze al erg veranderdElly* schreef:Van Reina heb ik ook nog foto's van vlak voor je haar kreeg, maar die zal ik moeten zoeken en dat is gemakkelijker als ik het jaar weet.

Toen wij besloten hadden voor hem te gaan zei de contactpersoon van de stichting: nu kan ik je alle fotos wel sturen, wij vinden hem nogal lelijk. Dat was o.a. die tweede foto. Ik zag vooral een ongelukkig dier en onze reactie op schiphol toen zijn kooi openging: oh wat is hij mooiRami schreef:yuki schreef: Onze was volgens de stichting nogal lelijk , wij zagen dit niet; daar kies ik mijn hond niet op uit. Maar hij werd wel steeds mooier: van binnen en buiten
Yuki, lelijk? Nou ja, zeg.![]()
Maar je ziet hem wel meer en meer gaan stralen op de foto's en dat is idd nog mooier om te zien.