Eind augustus zullen we weer terug verhuizen naar Nederland en uiteraard gaan al onze schatten met ons mee!
Voor de temperatuur e.d. ben ik niet zo bang. In augustus is het (hopelijk) niet al te koud, en het zal sowieso even wennen voor ze zijn. Nieuwe omgeving, andere temperatuur. Maar dat komt wel goed.
Wat wel echt zal veraderen is dat ze hier nu de hele dag een tuin rondom het huis tot hun beschikking hebben. Als we weg zijn zijn ze ook altijd buiten. Als we thuis zijn kunnen ze uiteraard ook naar binnen. In Nederland zal dit niet zo zijn..
Wat ik graag wil is een gewone eensgezinswoning, met een tuintje. In de achterdeur een hondenluik, zodat ze binnen en buiten kunnen zijn. Een mooi hondenhok in de tuin. Met in de winter zo'n isolerende binnenkant, een deurtje met van die flapjes tegen de wind. En binnen een heerlijk kussen waar ze op kunnen liggen.
Hier kunnen ze dan vertoeven op de momenten dat wij niet thuis zijn..
Verder zullen ze 3x per dag uitgelaten worden. En zovaak als mogelijk meegenomen worden om lekker te rausen in een bos of ergens. (daar verheug ik me trouwens echt op, hier zijn voornamelijk kale dorre vlaktes en geen bossen waar het zo lekker ruikt haha)
Wat denken jullie? Zullen ze hier tevreden mee zijn? Of heb ik dingen bedacht die in Nederland echt niet kunnen?
Zijn er andere met een soort gelijke ervaring?