Dag mijn allerliefste Jill.
Jill is afgelopen donderdagmiddag bij mijn moeder tijdens het uitlaten weggelopen. 3 uur lang hebben we met 4 man sterk naar mijn moppie lopen zoeken tot we een telefoontje kregen van spoormedewerkers dat ze op het spoor gevonden was
Vrijdagmiddag is ze gecremeerd en vanmorgen is haar as weer thuis gekomen.
Jill je mocht maar 22 maanden leven maar oh wat heb je in je korte leventje genoten, je was een echte vrijbuiter. Je was altijd zo overduidelijk aanwezig in huis en echt de gangmaakster hier en je sliep bijna nooit, altijd haalde je streken uit en altijd moest ik jou een slag voor zien te wezen waar ik ging daar ging jij ook. We waren samen dikke maatjes en ik had je net ingeschreven voor je eerste behendigheidswedstrijden. Oh wat vond je dat geweldig en wat ging je hard, je ogen rolde zowat uit je koppie als je andere honden behendigheid zag doen.
Lief meissie wat mis ik je toch vreselijk
Waarom nou toch mijn lieverd, waarom ben je weggelopen en op het spoor terecht gekomen ?
Sorry dat ik je niet op tijd heb kunnen vinden. Ik hoop maar dat je geen angst gehad hebt en dat je boven gelukkig bent. Geef je daarboven Douschka en Tefka een dikke knuffel van me.
Dat schatje van me ik zal je noooooit vergeten en kan nu alleen nog maar heel hard janken.