Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft ervaring met Carnibest natuurvoeding pancreas?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

PvO

Wie heeft ervaring met Carnibest natuurvoeding pancreas?

Ongelezen bericht door PvO »

Sinds 2,5 week weet ik dat Puck een alvleesklierontsteking heeft. Het gaat gelukkig een stuk beter met haar (ze is echt doodziek geweest). Ik heb nu nog speciale voeding van Royal Canin voor haar blik en brokken en enzymen om haar alvleesklier te ontzien. Door het blik mag ik wel wat gekookt hart heenmengen, maar pens e.d. mag ze (nog) niet. Nou zag ik op de site van Carnibest dat zij speciale voeding hebben voor honden met problemen aan de alvleesklier, heeft iemand hier ervaring mee of misschien een ander advies?
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Re: Wie heeft ervaring met Carnibest natuurvoeding pancreas?

Ongelezen bericht door Emma »

ik heb geen ervaring met de ``speciale``voeding van Carnibest.

maar de gewone voeding van carnibest (diepvries KVV) hebben wij de eerste 2 jaar van Busters leven gevoerd.
hij deed het daar erg goed op. op brok deed hij het toen erg slecht.( dunne ontlasting op brok)
mooie vacht, levendig, goede stabiele groei. goede ontlasting.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Wie heeft ervaring met Carnibest natuurvoeding pancreas?

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik heb de alvleesklier versie van duck gevoerd, maar mijn hond wilde dat niet eten ondanks dat ze echt niet kieskeurig is.
Zij krijgt al jaren een pilletje pancrex een half uur voor het eten en verder geen speciaal voer.
Gaat al zo'n 9 jaar prima!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”