Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Bedankt, ben er erg blij mee dat de foto's ook nog eens gelukt zijn
En ben nog trotser op Hutch. In het najaar nog een alles bij elkaar gillende hond als hij hazen zag die mij om ver trok als het even kon, zat hij nu los naast me toe te kijken. Wel vol spanning en heel zachtjes piepend, maar hij bleef gewoon los zitten!
Hutch schreef:Bedankt, ben er erg blij mee dat de foto's ook nog eens gelukt zijn
En ben nog trotser op Hutch. In het najaar nog een alles bij elkaar gillende hond als hij hazen zag die mij om ver trok als het even kon, zat hij nu los naast me toe te kijken. Wel vol spanning en heel zachtjes piepend, maar hij bleef gewoon los zitten!
Daar mag je inderdaad heel, heel,heel heeeeel trots op zijn! zover ben ik met Willem nog làng niet
En het zijn hele gave foto's: in een groen,groen groen groen knollenknollenland , maar dan zonder jager
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Yeah, de paashaas en z'n vrouw zijn de eieren aan het verstoppen!
Neem je camera maar vaker mee, kunnen we allemaal meegenieten van al dat natuurschoon en die verrassende ontmoetingen van jullie.