sirene schreef:Ik zou ze allebei lekker overzetten op goede voeding
Even een tijdje lekker lezen in de voedinghoek hier op het forum en je beslissing nemen.
Restjes van jullie voeding vind ik trouwens niet slecht hoor, maar wel die boterhammen met paté als standaard voedsel.
Gewoon een goede kvv of brok en dan de restjes van jullie eten verdelen over beide.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt maar na 1 jaar heel veel soorten brokken te hebben geprobeerd, wist ik het ook niet meer en de dierenarts met me!!! ook hebben we voer van de dierenarts geprobeerd, helaas

vorige week heb ik kvv (smuldier compleet) gevoerd, ook daar eet ze niet van!!! het stond er in de middag nog (onaangeroerd) wel eet ze ei, fruit, groente, rijst, maar kipfile daarintegen laat ze ook staan !!!!

als ik bv bonen met rijst en kip maak voor haar likt ze de rijst er tussen uit en de rest laat ze staan!!! dus inmiddels heb ik de strijd opgegeven hoe erg ik het ook vind.
Ik had gehoopt nu we de pup hebben die andere madame ook brokken ging eten, maar zij denkt er anders over
vandaar deze vraag! Ik denk dat het eigenwijze van de spaniel hier in mee speelt!!