onderweg zijn we veel honden tegengekomen waar bo ook overel vrolijk me eheeft gespeeld.
Hij heeft onderweg wel 1 aanvaring gehad.
We kwamen 2 acd's tegen. Ze hadden allemaal al gesnuffeld en Bo was weer verder gegaan met waar die mee bezig was.
even later passeerde ze elkaar weer en vielen de acd uit naar hem. eerst 1 en de ander deed direct mee, logisch natuurlijk.
Voordat ik of de andere baas uberhaupt kon reageren was het al klaar. Hoe Bo het doet weet ik nog steeds niet. in een seconde legt hij, zonder zijn tanden te gebruiken, de voorste op de rug. Bo zn kop blijft ver van de hond vandaan. Hij ligt er ook niet bovenop. Andere hond word zonder boe of bah op de grond gelegd, even poot er op en dan stapt Bo opzij. er komt geen piep of jank bij de andere hond aan te pas. Die ligt alleen beduusd te kijken. de tweede stond er ook bij en keek er naar.
en Bo? die stond er naast met zn kop en staart neutraal. Hond mag gewoon opstaan en weglopen. Hond was uiteraard wel onder de indruk, maar niet angstig. Dit alles gebeurde in twee seconde. Zowel de andere baas als ik hadden zoiets van
Ik vind zelf overigens dat Bo het zo netjes oplost. De andere hond word geen pijn gedaan, alleen het ego loopt een deuk op.

TARAK