Ik was net even de polder in met de fiets, en tussendoor gingen we even balletjes apporteren uit het water. Ik had geen zin om die natte bal in mijn jaszak terug te stoppen, dus ik dacht, stop hem even in de fietstas. Normaal rent Vera altijd zo'n 3 meter voor me uit als we fietsen (ze kent het commando "deze kant" voor het geval ze opeens aan de andere kant van de weg wil gaan lopen), maar nu liep ze als een gedresseerd hondje de hele weg naar huis als aan de fiets vastgeplakt mee. Niks an, dat los laten volgen naast de fiets
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Los volgen aan de fiets.
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
Los volgen aan de fiets.
Hoef je helemaal niet voor te trainen ben ik achter. Je stopt gewoon een tennisbal in je fietstas, en je hebt een hond die bijna met de neus aan je been geplakt volgt naast de fiets
Ik was net even de polder in met de fiets, en tussendoor gingen we even balletjes apporteren uit het water. Ik had geen zin om die natte bal in mijn jaszak terug te stoppen, dus ik dacht, stop hem even in de fietstas. Normaal rent Vera altijd zo'n 3 meter voor me uit als we fietsen (ze kent het commando "deze kant" voor het geval ze opeens aan de andere kant van de weg wil gaan lopen), maar nu liep ze als een gedresseerd hondje de hele weg naar huis als aan de fiets vastgeplakt mee. Niks an, dat los laten volgen naast de fiets

- Moos
- Zeer actief
Re: Los volgen aan de fiets.
Ik was even bang dat ze al lopende zou gaan proberen die bal uit de fietstas te krijgen (dat probeerde ze toen we nog stil stonden namelijk), maar gelukkig heeft ze best wat ontzag voor "de rijdende fiets" (1 keertje een wiel tegen je kont aan, en je let voortaan wel beter opBoutje schreef:Jij hebt maar wat geluk met je ballengekke hond, dat hoef ik hier niet te proberen...
Ik zie het zo voor me, Vera zowat met haar neus tegen je fietstas