Ik heb vandaag is een leuke tip uitgeprobeerd om Mozes te vermaken zodat ik even zonder op Mozes te hoeven letten aan me huissie kan ( schoonmaken en derg )
Mozes vind het namelijk leuk als ik schoonmaak hij me even komt helpen met schoonmaakdoekjes uit me handen te trekken .. als ik het toilet schoonmaak likt hij nog even het water eruit
De tip was : Gooi een paar brokjes ( voer ) in een lege fles en laat de dop eraf .. laat de hond dan maar kutten hoe hij het eruit krijgt.
Nou dit vond ik wel een leuke dus ben ik gaan doen .... Mozes is trouwens gek met flessen dus die ziet de lol er ook wel in ..
Enfin .. nu heeft hij dus net die fles gehad ... maar als het voer eruit valt eet hij het niet op .. mijn huis dus ligt nu vol met allemaal brokjes over de hele vloer verspreid .. als hij er toevallig 1 tegen komt pakt ie die wel maar het moet dan wel op zijn pad liggen
De katten vinden dit blijkbaar ook leuk spelletje die gaan met de brokjes spelen
Nu moet ik toch nog schoonmaken dus ach he wat maakt t uit .... maar hij moet eerst alles uit de fles hebben denk ik en dan pas gaat hij het opeten ... als de katten er tenminste niet mee aan de haal zijn gegaan
Maar hij is er nu wel al lekker tijdje zoet mee ...
Nou ik ga aan de schoonmaak