Goed en slecht nieuws..... de tand hoeft er niet uit, de wortel ziet er goed uit.
Ook van haar kiezen zien de wortels er goed uit.
Slecht nieuws wat alles overschaduwd: haar nieren gaan eraan
Kreatinine: 148 (mag max 115 zijn)
Ureum: 40 (mag max 9 zijn)
Kaya was onbenaderbaar en ook wij hadden de laatste tijd gemerkt dat haar gedrag weer verslechterde. Ze gromde bij bijna alles.
Het onbenaderbare ligt zeer waarschijnlijk dus aan de nieren volgens de dierenarts.
Ja stom verhaal, ik heb nog nooit één van mijn honden achtergelaten bij de dierenarts, maar ik kwam er en er was iets
tussengekomen bij de dierenarts en ik moest haar dus in een hokje achterlaten. Nog nooit gedaan en ik reed ook met een
rot gevoel weg.
Mijn gevoel klopte dus, want ze konden haar niet meer benaderen daarna. Ze hebben haar vliegensvlug een spuit gegeven, die
ze normaal niet gebruiken voor een gasnarcose.
Toen pas bloed afgenomen en toen kwam het aan het licht van haar nieren en bleek het een 'geluk bij een ongeluk', want met deze
nierwaardes had ze geen normale narcose mogen krijgen en hadden ze dus eigenlijk per ongeluk de goede narcose gegeven.
Ze ligt nu ook aan de spoeling of zoiets..... ik heb het niet helemaal begrepen, want ik ben me kapot geschrokken.
Om 17.00 uur mag ik haar halen, dus dan hoor ik meer.
Oorzaak was trouwens ongetwijfeld de Previcox, dus geen of nog minder gaan geven als het enigszins mogelijk is (ze krijgt overigens
maar de halve hoeveelheid van wat voorgeschreven is).
Ik weet niet of dat mogelijk is bij haar.
Jemig, ik ben even de weg kwijt