Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat is wel een heel aparte reden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Dat is wel een heel aparte reden

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

We zijn weer terug hoor, vanmorgen was het weer gezellig.

Ben werd langs de vaart uitgelaten. Kwam er opeens vanuit een zijsteegje een terrier van achter aangestoven, aangezien Ben nog aan het snuffelen was, was Ben eerder bij de terrier dan het tegen te houden was, wat resulteerde in een Ben die er letterlijk bovenop zat en een gillende terrier. Ben er direct van af gehaald en mevrouw kwam er ook aanlopen, Hondje had gelukkig al het hazenpad gekozen, en stond op een afstand toe te kijken ( gek genoeg kwam ie steeds weer dichter naar Ben toegelopen al piepend, i.p.v naar de baas te gaan ) ze had even gekeken, wel wat gaatjes, dus gevraagd aan haar waarom ze een hond, want het hondje kwam al fixerend en provocerend op Ben af gestoven, los laat lopen. Was het antwoord:
" De reden daarvoor is dat hij aan de lijn nog vervelender is " :19: :19: :19: Erg apart. Maar goed mevrouw begreep dat het haar fout was, en heeft ook verder geen gegevens gevraagd. Overigens wil ik daarmee niet de reactie van Ben goed praten, dat is gewoon een verschrikkelijk vervelende klier op zo'n moment, maar ik vond de reden om je hond dan maar los te laten echt meer dan merkwaardig, en heb ik ook absoluut nog nooit eerder gehoord. :denken:

Jullie wel eens vaker van die aparte redeneringen gehad van andere personen in dit soort situaties?
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Re: Dat is wel een heel aparte reden

Ongelezen bericht door Hilde »

Ohja hoor, een 'valse' hond gezien in het bos, dook boven op Beau. Eigenaar zei dat hij 'vals' was. Ik vroeg waarom hij hem dan los liet.. Tja, het was immers niet zijn hond die aangevallen werd en daar was hij al lang blij mee. :19:
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

ik had laatst een berner sennen reu bovenop mijn (aangelijnde) honden, echt niet grappig. toen ik de bazin boos vroeg of ze haar hond niet vast kon houden zei ze "als ze gaan bijten kun je ze beter loslaten". ik denk dat ze mijn honden bedoelde en niet die van haar, maar goed ik denk dan als je hem vasthoudt kunnen ze niet bijten :19: en anyway de mijne blijven ook niet relaxed als ze los zijn en er dan een berner sennen op springt :evil:
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Nanna schreef:Laatst een stuk saggerijn van een x aussiereu die zonder aanleiding Charles in zijn kont beet. Nou is Charles dan niet kinderachtig dus die draait zich om en geeft dat beest er meer dan verschrikkelijk van langs.
Hond gillen. Hond exit.
Dus ik vraag aan die baas: heeft ie niks?
Zegt ze: het kan me geen reet verschelen, dat stomme rotbeest, hij zoekt het maar uit.
Bleek ie dat bijtgeintje wel vaker te flikken.
Ben ik dan zool dat ik denk: hou zo'n lijer vast? :denken:
Dat zijn mensen die denken als zo'n lijer eindelijk eens de verkeerde treft dat hij er van leert :19:
Je moet ze de kost geven.... de keren dat ik vraag of ze de uitdagende puberende hond toch laten gaan terwijl ik vraag de hond even bij zich te houden omdat die van mij er niet van gediend is (de mijne al bij me houdend..) nee hoor laat maar gaan, misschien leert hij ervan... prima maar niet van mijn hond :boos:
Of als ik het echt niet aan zag komen.. en mijn hond de ander tegen de grond werkt in een impuls.. en ik mijn hond ervanaf bonzjoer, boos op mijn hond enerzijds maar hem ook wel begrijp en dat mensen zeggen, nu weet hij tenminste dat hij niet op alle honden af moet rennen :tongue: (ik kan er nog steeds niet bij.. dat mensen zo denken.. laat hem maar de verkeerde tegenkomen, dan leert hij het wel af..)
En ken ze ook wel, aan de lijn zijn ze niet te houden, gooi maar los dan VAAK gaat het dan wel goed.... :N:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Ja, heb ook al eens meegemaakt dat het mensen helemaal niet kan schelen dat hun hond gewond raakt door toedoen van een andere hond. Zo van: daar leert 'ie van of, het is zijn eigen schuld. Arme hond, denk ik dan. Je zult maar zo'n baas hebben.
Ik bedoel: een grommetje hier of daar interesseert me echt niet, maar vind gaatjes onnodig. Dat kan toch voorkomen worden? :19:
Afbeelding
rakker2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox

Ongelezen bericht door rakker2000 »

bij ons bij het water is aan een kant losloopstuk, dus zomers mogen de honden daar
ook het water in. nu loop ik na het laatste stuk en laat daar me honden het water in,
staat daar een man en een vrouw met 3 honden, de man had een ruwharige foxterrier
aan de flexi, ik laat chezz en tom er voor langs om ze het water in te laten gaan, en
de bal te pakken, chezz komt eruit met de bal en die fox grijpt chezz, krijg ik een grote
bek dat ik dara de honden niet mag los laten en maar aan de riem moet houden :19:
dus ik er tegen in, die vrouw gaf me ook nog gelijk dat het daar wel mocht, en ik weer
van als je hond bijt moet je hier niet komen en vooral op dit tydstip.
ik heb die vent er ook in de zomer niet meer terug gezien.

en een keer op dat stuk had die van mij loslopen (had ik er nog 2) een mechelaar liep
ook los en vloog op tom, tom bang (is zo vaak gebeten dat ie heel snel schrik en bang is)
en janken, en die mechelaar maar door gaan, en beet ook gewoon een keer, zei die vent
is alleen maar spelen :denken:
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Jawel een Portugese waterhond die Baco vanuit het niets aanviel op de vooroever, en dat deed ie vaker zomaar,
maar zijn eigenaresse had last van haar rug en kon hem dus niet vasthouden dus mocht hij zijn gang gaan (
was een geweldige verklaring :oeps:
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Pff, zo herkenbaar dit... Zo werd mijn Westie een tijd terug gegrepen door een DH. Die hond had eerder ook al een keer een van mijn andere honden te grazen genomen, die was zo bang dat hij een greppel in sprong van angst. Ik werd dus kwaad, omdat mijn hond echt niks deed, die stond daar alleen maar, met een lage houding, dus echt niet uitdagend o.i.d. Baasje van DH zat overigens nog in de auto en liet de hond er maar vast uit.
Op mijn kwaade reactie zei ze: dat komt omdat jouw honden vals zijn, dat is namelijk altijd zo met die kleintjes. Jouw hond stond haar uit te dagen en daarom pakt ze haar... Ze doet dit alleen maar bij die van jou, verder nooit :19:. Nu hoorde ik later dat deze hond de schrik van het bos is.

Ik vond de reactie toch wel bijzonder, omdat ik bij uitdagen toch iets anders in mijn hoofd heb als met een grote boog eromheen lopen of de sloot in springen van angst. Maar goed, heb haar vriendelijk gevraagd of ze haar schatje voortaan aangelijnd wil houden, voordat er echt ongelukken gebeuren.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Waarom ik m'n hond aangelijnd had (was aanlijngebied), want dat is vragen om problemen :klaar:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:oohja: Klinkt bekend...
Een maand of 2 terug werd Charlie aangevallen door een kruisinkje maatje Chi.
Dus ik vraag nog vriendelijk 'mevrouw, wilt u even uw hondje bijhouden'.
Zij antwoord dat ze dat niet gaat doen. Dus ik zeg haar, ik had toch liever van wel; want uw hondje kan straks een hap terug verwachten.
Zegt zij 'nou, prima toch, moet ie maar leren om niet zo tegen andere honden te doen'.
:denken: Ik zeg 'mevrouw, heeft u al eens goed naar de bek van mijn hond gekeken?! Ik vind het allemaal prima, maar de dierenarts en crematie betaal ik niet voor u...
:smile: Heeft ze dr hondje direct aangelijnd (en iedere keer als ze mij ziet wordt dat misselijke beest al aan de andere kant van de straat vastgemaakt), mij nog een dodelijke blik gegeven en is er snel vandoor gegaan.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Hier inderdaad ook een keer iemand die haar mega patser reu maar los had lopen, want aan de riem hield ze 'm niet.
Juist ja :19:
Afbeelding
Maxine
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxine »

dagmar88 schreef::oohja: Klinkt bekend...
Een maand of 2 terug werd Charlie aangevallen door een kruisinkje maatje Chi.
Dus ik vraag nog vriendelijk 'mevrouw, wilt u even uw hondje bijhouden'.
Zij antwoord dat ze dat niet gaat doen. Dus ik zeg haar, ik had toch liever van wel; want uw hondje kan straks een hap terug verwachten.
Zegt zij 'nou, prima toch, moet ie maar leren om niet zo tegen andere honden te doen'.
:denken: Ik zeg 'mevrouw, heeft u al eens goed naar de bek van mijn hond gekeken?! Ik vind het allemaal prima, maar de dierenarts en crematie betaal ik niet voor u...
:smile: Heeft ze dr hondje direct aangelijnd (en iedere keer als ze mij ziet wordt dat misselijke beest al aan de andere kant van de straat vastgemaakt), mij nog een dodelijke blik gegeven en is er snel vandoor gegaan.
Bijna identiek met een situatie die ik ook al heb meegemaakt.
Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Ik ken een vrouw met een enorme kruising rotweiler, labrador. Die ze dus niet kan houden maar hij luisterd ook nog eens niet! Bij mijn ouders voor is een enorm groot weiland waar de honden van het dorp uitgelaten worden. Komt haar hond helemaal van achter naar mij toegerend (en Jola) begint bazin te roepen Ja hij luisterd niet, hij luisterd niet hoor :19: Alsof dat mijn probleem was en ik er wat mee moest doen haha. Jola liep al los en is niet van dit soort geintjes gedient (die hond overigens hartsikke vriendelijk hoor) en heeft hem weggejaagd. Haha die hond doet dit nog steeds maar niet bij ons. Ik kan me er niet druk om maken maar vind het frapant dat je het probleem dan maar bij de andere baas legt. Als ik met een valse hond liep had ik dus wel een probleem gehad :denken:
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Een tijdje terug, ik liep met Bikkel bij het water. Hij liep een eindje voor mij uit, te snuffen en te rennen etc.
Je krijgt dan een bruggetje en vlak na dat bruggetje komt een stukje bosjes met een bochtje.... je ziet niet wat er aankomt.
Bikkel loopt over het bruggetje (en dan is het nog een paar meter eer die bosjes beginnen) en ineens komt er een enorme bullmastiff reu de bocht om zetten die direct op Bikkel afspurt.
Terwijl die reu op Bikkel afdendert gilt die vrouw (er liep een ouder echtpaar mee) tegen haar man "pak hem!! pak hem nou! roep hem!!". Waarop ik ook wat onrustig werd want waarom ga j anders zo panieken?

Bikkel en reu staan wat bij elkaar te patsen waarop ik Bikkel probeer terug te roepen. IK laat zijn balletje zien waarop hij om wil keren om naar mij toe te komen en op het moment dat hij zich omkeert grijpt die reu hem vol beet en donderen ze samen het heuveltje af. Die reu bleef maar doorgaan. In eerste instantie probeerde bikkel nog weerwoord te geven maar die had al snel door dat hij geen partij was. Bikkel gaf zich over, ging op zijn rug liggen te gillen als een jonge hond.
Die oudere man greep uiteindelijk die reu van Bikkel af. Bikkel vloog er vandoor, durfde niet eens meer om die reu heen om bij mij te komen.

Die vrouw was dan wel weer vriendelijk. Ze had bloed gezien bij Bikkel, ik moest hem maar even goed nakijken van haar. Ja 2 flinke gaten bij zijn bek. Er zullen wel meer gaten geweest zin maar met zijn vele haar zie je dat niet.
Zegt ze "ja jouw hond is ook intact he? dan dult hij geen grommetje". Want bikkel had lichtjes gegromd.
Nou sorry hoor, houd je hond dan verdomme lekker aan de lijn als die geen grommetje accepteert en Bikkel dan op zo'n manier afgestraft wordt.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Caja is ook een keer gegrepen door een mechelaar teef.
Eigenaresse gaf als reden aan de haar hond zo opgegefokt was, omdat ze net al met een hond had gevochten op het hondenveld :roll:
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Zoek stok! schreef:Waarom ik m'n hond aangelijnd had (was aanlijngebied), want dat is vragen om problemen :klaar:
Herkenbaar. :ugh: :ugh:
Die van hunnie doet niks en ik mag opsodemieteren met mijn aangelijnd k*tbeest in een aanlijngebied notabene. :evil:
Maar vaak is het ook dat hun hond domweg niet luistert naar de baas als die HIERKOMEN schreeuwt.
Fikkie loopt gewoon door en maken hun probleem het mijne..
Lekker dan. :roll:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

ik weet van mijn honden dat ze niet te genieten zijn tegen andere honden.....(als ze met ze 3en zijn...)

maar ga ik nou met zira alleen lopen dan gaat het eigenlijk wel goed.....
dus ga maandag weer eens wandelen met zira alleen en een vriendin met 2 jack hussels

als we met beide honden lopen dan al expres op de meest moeilijke tijden dat er geen hond loopt in de buurt..

gisteren om een uur of 01.30 loop mijn mannetje dus met de honden aangelijnd en loopt er een hondje los... ja zegt de eigenaar ze doet niks..... nee maar die van mij wel.. nou dat vond de man maar belachelijk... mijn meiden over de rooie.... (niet los loop gedeelte) zijn hondje niet luisterend....

gelukkig goed afgelopen.. maar is al eens gebeurd dat dat niet goed ging en het flinke bal was.

moet er niet aan denken om de dames los te gooien hier in de buurt dat is vragen om problemen..

lopen echt mensen tussen die ik ook echt niet kan snappen!!!! :19:
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lin-C »

Pff, bij mij in de flat woont een mechelaar.
Ik liep met mijn toen nog, pup van 4 maanden hier door het losloopgebied. Ineens komt om de hoek die herder aangerent (wel gemuilkorft). Hij duikt bovenop mn pup en duwt m met zn muilkorf tegen de grond en ik zie zo mn hondje over de grond geduwt worden, Semmy kon gelukkig onder een geparkeerde auto vluchten, en ik maar schreeuwen. Komt de moeder van de eigenaar aangelopen, ze liet de hond even voor haar zoon en schoondochter uit. Toen ik vroeg hoe zij het in dr hersens haalde om dat beest, zelfs gemuilkorft los te laten lopen, kreeg ik als antwoord: 'Ja, dat arme beest kan nooit ff lekker los, ik dacht hij moet ook ff lekker rennen' .

Sorry, maar dat doe je dan maar ergens waar bijna niemand komt, aan een hele lange lijn MET muilkorf. En niet in een loslooppark waar het stikt van de andere honden :piew:

Geen gaatjes dus bij Semmy, maar wel kapot geschuurde achterpootjes! Word nog boos als ik eraan denk :scratch:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

S@ndr@ schreef:Jawel een Portugese waterhond die Baco vanuit het niets aanviel op de vooroever, en dat deed ie vaker zomaar,
maar zijn eigenaresse had last van haar rug en kon hem dus niet vasthouden dus mocht hij zijn gang gaan (
was een geweldige verklaring :oeps:
Oh, dat bruine beest toevallig? Maikel ofzo? Als het dezelfde is, is het overigens zo'n romano huppeldepup. Pokkebeest. Wee als je hem waterhond noemt :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Hilde
Zeer actief

Ook een vrouw in het park die naar iedereen roept dat ze een Viszla heeft en die doet daarom niets. Heb er dus een maand geleden gezegt dat 'ie dus wel degelijk gromt, maar toen was het ineens mijn K hond die vals en agressief was. :19:

Overigens, dat is dezelfde mevrouw uit mijn Vizsla-topic. Als je echt een woedeuitbarsting van die vrouw wilt lezen moet je dat topic eens lezen :smile: :smile:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

*Linda* schreef:Oh, dat bruine beest toevallig? Maikel ofzo? Als het dezelfde is, is het overigens zo'n romano huppeldepup. Pokkebeest. Wee als je hem waterhond noemt :mrgreen:
Een lagotto romagnolo.
Dat is ook een waterhond hoor, maar dan een Italiaanse.
En als ze zeggen van niet hebben ze geen verstand van hun ras ;)

Hier lopen twee Goldens altijd los omdat dat leuker is. Ze doen ook niks, het zijn "boefjes".
Ook toen die ene Willemijns neus eraf beet en een maand later bijna een flatje van 6 maanden sloopte.
Dat viel reuze mee, zei de baas, bij wat ie soms wel doet. Jaja, het is een boefje :pffff:
En hij loopt gewoon los. Overal. Vanwege leuker, dus.

:piew: :piew:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Oja, en die mevrouw met die twee gele labjes. Die luisteren ook niet maar ze mogen wel los.
Omdat ze het anders niet leren, dat hierkomen. :19:

Afbeelding

Hilde
Zeer actief

Marjoleine schreef:Oja, en die mevrouw met die twee gele labjes. Die luisteren ook niet maar ze mogen wel los.
:smile:
Afbeelding
enjo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse setter

Ongelezen bericht door enjo »

een paar jaar geleden in het bos ook zo'n muts met een duitse herder, vrouwtje is ver in de 60 en weegt ong. 50 kilo met een herder reu van een kilotje of 45. De hond had al verschillende keren een van mijn honden in de grond gewerkt en ik had er al verschillende keren wat van gezegd, maarja zij zei heul zielig :hij luistert niet naar mij en als ik hem aanlijn trekt ie me omver.
Als ze dus hij herder "op z'n donder" gaf zei zij in een piep stemmetje : rakkertje foei, mag niet.

Tot dat de herder mijn maltezer pakte recht voor mijn neus, ik pak die herder bij z'n nekvel en kontvel en kwak hem om de grond, en zei tegen haar dat de eerst volgende keer dat haar hond weer een van die van mij lastigvalt zij er neffen zou liggen.
Sindsdien als ze me aanziet komen loopt ziezo die herder al voor me om en zij nu ook :smile:
Afbeelding
rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Een (meestal loslopende) Ridgeback reu die al verschillende honden en een meneer gebeten heeft. Lieuwe vind hem doodeng en begint te blaffen als hij hem ziet. De hond schiet op Lieuwe af, die zich omdraait en naar mij rent. Die Ridgeback durft al niet meer bij mij te komen :lol: , dus valt zonder zich te bedenken Rokus van achter aan die daar ergens stond te snuffelen. Nou is Rokus gelukkig niet mis, dus dat was meteen over. Maar toen ik er wat van zei, was het antwoord dat mijn hond zelf begonnen was............ :oohja:
Afbeelding
Nachtspicht
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Cairn Terriër

Ongelezen bericht door Nachtspicht »

Mag ik hier een beetje een off-topic vraag stellen?

Wat kan ik als baas nu eigenlijk het beste doen als een hond Sen aanvalt? Sen zal het gevecht niet uit de weg gaan, maar als kleine Cairn zijnde lijkt het mij ook niet helemaal eerlijk als het bijvoorbeeld een grote hond is...
Gr,
Sim en Sen
Hilde
Zeer actief

Nachtspicht schreef:Mag ik hier een beetje een off-topic vraag stellen?

Wat kan ik als baas nu eigenlijk het beste doen als een hond Sen aanvalt? Sen zal het gevecht niet uit de weg gaan, maar als kleine Cairn zijnde lijkt het mij ook niet helemaal eerlijk als het bijvoorbeeld een grote hond is...
In ieder geval niet gaan roepen dat hij moet komen, stel dat hij een kans ziet weg te komen en naar je toe rent, vervolgens gegrepen wordt van achteren. Verder ga ik je geen advies geven, omdat ik zelf niet zo ervaren ben op dat gebied, ik kan Beau nog makkelijk meekrijgen als hij begint te grommen of als er naar hem gegromd wordt.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Hilde schreef:
Marjoleine schreef:Oja, en die mevrouw met die twee gele labjes. Die luisteren ook niet maar ze mogen wel los.
:smile:
Ze zijn pas 3 en 6 jaar, dus dat kan best nog komen :pffff:

:engel: :engel:

Afbeelding

Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Nachtspicht schreef:Mag ik hier een beetje een off-topic vraag stellen?

Volgens mij is het niet zo dat de grote hond per definitie een gevecht van een kleine hond wint.
Rokus( 48 cm stabijna, 10 jaar oud) kan de vervelende Ridgeback prima baas en heeft ook al eens een bouvier klop gegeven :lol:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Cash schreef: Zegt ze "ja jouw hond is ook intact he? dan dult hij geen grommetje". Want bikkel had lichtjes gegromd.
Nou sorry hoor, houd je hond dan verdomme lekker aan de lijn als die geen grommetje accepteert en Bikkel dan op zo'n manier afgestraft wordt.
Die van dat intact ken ik ook. ,,O is het een intacte reu, ja daar kan hij niet mee." :roll:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”