Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Inge2104 schreef:Truus moet 10 dagen in dit rompertje rondhobbelen, ze is gesteriliseerd!
oo waarom moet ze dat aan dan,??dat zag ik nog niet eerder..
die van mij is ook geholpen,,
maar hoefde zoiets helemaal niet aan..
na een week was ze helemaal genezen..
grtjes anja,en een poot van shynie en myra. leer de mens kennen,en je gaat vanzelf van dieren houden.
Ik heb na castratie van poezen of katers nog geen enkel beest in een pipo-pak gehesen, en Jack mocht na een zeer ingrijpende operatie ook overal aan likken.
Tien dagen je kat pesten, kom op zeg. Ik vind het een rare da. Bij de meest recente castratie van een poes kreeg ik alleen het advies mee om haar niet teveel te laten springen, dus voer op de grond geven en even op de bank tillen als ze daarop wilde. En goed in de gaten houden, effe een paar dagen niet naar buiten. Klaar.
Rosita Compagner schreef:dacht dat ze allemaal wel zo konden hechten dat de draadjes netjes aan de binnenkant zitten. Kan ze wel naar de bak met dit pakje aan?
Ja dat dacht ik eigenlijk ook maar hier dus niet helaas. (dierenarts door 't asiel aangewezen).
Ze kan prima naar de bak met 't pakje, ze was er ook binnen een paar uur aan gewend.
Mijn kat komt uit n asiel in belgie. Die was met 12 wkn al geholpen (wat ik persoonlijk dan wel weer te vroeg vind )
daar hadden ze t via de nieuwe methode gedaan. Ze had echt een ieminie sneetje in haar linkerflank en dat was alles. Die heeft nooit aan de hechtingen gezeten.
Maar bij honden doen ze ook wel 's n t shirt aan
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints