Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja, bij ons steken de achterburen in de zomer ook wel eens een vuurpijl met knal af.......We schrikken ons dan altijd een ongeluk! Sommigen doen dat ter herinnering aan een overleden iemand. Maar het zou wel prettig zijn dat ze even vantevoren de naaste buren zouden waarschuwen.
freskin schreef:Ja, bij ons steken de achterburen in de zomer ook wel eens een vuurpijl met knal af.......We schrikken ons dan altijd een ongeluk! Sommigen doen dat ter herinnering aan een overleden iemand. Maar het zou wel prettig zijn dat ze even vantevoren de naaste buren zouden waarschuwen.
Gaat het weer een beetje met Noa?
Nee eigenlijk niet want zojuist is alweeer geknald...
Ze is helemaal op dr hoede nu...Arm ding.
Ik denk serieus na om nu alvast aan een vuurwerk/onweer cd te beginnen.
Ik denk namelijk dat onweer nu ook een probleem gaat worden...
En hoe ik die reuk moet omschrijven (ik ruik het nog steeds hoewel ik schone kleren aan heb en mij grondig gewassen heb):
Het is wel een beetje zurig, gemixt met een niet verschoond konijnenhok ofzoiets haha. Is niet te omschrijven, heb het nog nooit geroken zoiets...
Ze blijft nu maar naar het raam staren...
En men kan wel denken dat vuurwerk maar eens in het jaar is, maar over 10 maanden begin ik alweer zenuwachtig te doen omdat ik mijn hondje niet zo bang wil zien (niet dat ie dat merkt...). Dus ik denk dat ik er maar gauw aan ga werken.
Ik stink...Owja, misschien wel als een oude volgepieste pamper... :N:
Laatst gewijzigd door Lin&Noa op 28 feb 2010 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.