Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Haha, ik ben erg benieuwd of Saar dit ook haarscherp als "fuutje" (zo noemen wij deze eendjes, ik weet het het is fout, maar het klinkt zo lekker) zou herkennen. Denk het eigenlijk wel, het gefladder en onder water duiken zal hetzelfde zijn?
twinkeltje schreef:komt dit ook door veel brood eten Marc net als bij kauwtjes met witte veren
Nee, bij kauwen en kraaien is dat ook niet altijd zo. Je kan het meteen zien aan de veren. Vogels die te eenzijdig eten en daardoor wit worden hebben veren die deels zwart en deels wit zijn. Dan weet je meteen dat het te maken heeft met tekorten. Vogels die zuiver witte EN zuiver zwarte veren hebben zijn dus bont van zichzelf. Deze vogel zit ver van mensen en is echt wild. Denk dat hij nog nooit brood gegeten heeft
Wat grappig , ik zie hier wel eenden met allerlei kleuren, in het begin dacht ik steeds een unieke eendensoort op de foto te hebben maar dat zijn allemaal kruisingen.
twinkeltje schreef:komt dit ook door veel brood eten Marc net als bij kauwtjes met witte veren
Nee, bij kauwen en kraaien is dat ook niet altijd zo. Je kan het meteen zien aan de veren. Vogels die te eenzijdig eten en daardoor wit worden hebben veren die deels zwart en deels wit zijn. Dan weet je meteen dat het te maken heeft met tekorten. Vogels die zuiver witte EN zuiver zwarte veren hebben zijn dus bont van zichzelf. Deze vogel zit ver van mensen en is echt wild. Denk dat hij nog nooit brood gegeten heeft
MARC_S schreef:Voorbeeld van wit door voedingstekorten:
Het kauwtje dat bij ons in de tuin komt heeft echt een aparte witte staarveer, dus niet gedeelteklijk zwart/wit. Dat zou dus geen voedingstekort moeten zijn.
Hoe is de intresse voor vogels eigenlijk bij jou ontstaan Marc? Ben wel eens benieuwd daarnaar, want er zijn toch niet heel erg veel mensen die hierin oprecht geïnteresseerd zijn
MARC_S schreef:
Voorbeeld van wit door voedingstekorten:
Ohw, zulke kauwtjes zie je bij ons in de wijk ook veel.
Ik vond ze altijd wel apart, ik wist niet dat ze voedingstekorten hadden, eigenlijk sneue vogeltjes dus
Marion. schreef:Haha, ik ben erg benieuwd of Saar dit ook haarscherp als "fuutje" (zo noemen wij deze eendjes, ik weet het het is fout, maar het klinkt zo lekker) zou herkennen. Denk het eigenlijk wel, het gefladder en onder water duiken zal hetzelfde zijn?
Hier zitten best heel veel van die 'witte' meerkoetjes.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...