Gijsje ontmoet Perry

Shima

Dusty

Luca

Manga

Nelson

Cento

Diesel

Kira

Nilo

Zie voor de rest: http://www.mijnalbum.nl/Album=WG4KOKHF" onclick="window.open(this.href);return false;
en voel je vrij om hier wat bij te plaatsen.
Moderator: moderatorteam
Ik ook !Carmen schreef:Leuke fotoos Elly, ik ga er een aantal van je pikken
40 cm n 13 kg ze is niet groot.mercedes2803 schreef:Oh wat een prachtige foto's weer Elly![]()
Je hebt alle hondjes er mooi op weten te zetten!
En ohhhh wat had Muis het gewe-ldig!!! gevonden met al die enge heddes die is daar zo dol op![]()
![]()
Komen alle heddes de volgende keer ook weer mee dames ?![]()
En wat is Kira van Carmen klein zeg!Ik had haar altijd veel groter gedacht!
Leuk om wat nieuwe honden en gezichten te zien zo op de foto's, ik was er graag bij geweest![]()
Nah, volgende keer beter!
Maar Kira is wel heel erg leuk!Carmen schreef:
40 cm n 13 kg ze is niet groot.
Jammer dat je niet kon, ben je weer opgeknapt?
Ik denk dat Rimpel haar ook helemaal geweldig zou vindenMachie schreef:Maar Kira is wel heel erg leuk!Carmen schreef:
40 cm n 13 kg ze is niet groot.
Jammer dat je niet kon, ben je weer opgeknapt?
Die enge hedders waren juist allemaal heel lief en Cento heeft zelfs nog 2 keer vrede gesticht, 1x tussen Perry en Kira, tuurlijk de enige 2 terriers die er tussen liepen. Maar we hebben al gezien dat ze wss met elkaar gaan trouwen, ze vonden elkaar bijzonder leuk maar het wordt wel een vechthuwelijkmercedes2803 schreef:Oh wat een prachtige foto's weer Elly![]()
En ohhhh wat had Muis het gewe-ldig!!! gevonden met al die enge heddes die is daar zo dol op![]()
![]()
Leuk om wat nieuwe honden en gezichten te zien zo op de foto's, ik was er graag bij geweest![]()
Nah, volgende keer beter!
Wat een venijnige kop trekt ze. Ach ja wat is een goed huwelijk zonder servies dat regelmatig door het huis vliegtBudkes schreef:Die enge hedders waren juist allemaal heel lief en Cento heeft zelfs nog 2 keer vrede gesticht, 1x tussen Perry en Kira, tuurlijk de enige 2 terriers die er tussen liepen. Maar we hebben al gezien dat ze wss met elkaar gaan trouwen, ze vonden elkaar bijzonder leuk maar het wordt wel een vechthuwelijkmercedes2803 schreef:Oh wat een prachtige foto's weer Elly![]()
![]()
Nah, volgende keer beter!![]()
haha.
Wat een venijnige kop trekt ze. Ach ja wat is een goed huwelijk zonder servies dat regelmatig door het huis vliegtCarmen schreef: