Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een rare vraag!
Moderator: moderatorteam
- Car
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Contacteer:
Een rare vraag!
Een beetje een rare vraag, maar ik stel hem gewoon! Vanaf welke leeftijd is het voor een pup 'normaal' om een erectie te krijgen? Mijn Teuntje is nu net 4 maanden geworden en ik zag vandaag echt zijn piemeltje 'er uit komen'. Is dat niet heul vroeg en ongebruikelijk? Waar je al niet mee kan zitten hè?.... Wellicht is het heel gewoon en zie ik weer iets abnormaals is de natuur!
Gister leek hij ook wat uit zijn piemeltje te 'lekken', beetje geelachtig. Duid dit op een ontstoken voorhuid? Ik heb het schoongemaakt met water een een heel klein drupie Dettol. Is dat allemaal in orde en okey? Hij lijkt er verder geen last van te hebben hoor!
A;vast bedankt!!
Gister leek hij ook wat uit zijn piemeltje te 'lekken', beetje geelachtig. Duid dit op een ontstoken voorhuid? Ik heb het schoongemaakt met water een een heel klein drupie Dettol. Is dat allemaal in orde en okey? Hij lijkt er verder geen last van te hebben hoor!
A;vast bedankt!!
-
29996D
Re: Een rare vraag!
Dat is niet ongebruikelijk hoor 
Gebeurt wel eens als hij stresst ofzo.
En die afscheiding, moet je in de gaten houden maar dat hoeft niet zoveel te betekenen.
Gebeurt wel eens als hij stresst ofzo.
En die afscheiding, moet je in de gaten houden maar dat hoeft niet zoveel te betekenen.
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Ik zou me er niet te druk over maken. Kleine jongetjes krijgen ook wel eens een erectie heeft niet altijd met sexualitiet te maken hoor
Odin heeft het ook een keertje rond die leeftijd gehad zat hij er zelf een beetje gek naar te kijken
Inderdaad de afscheiding wat in de gaten houden.
Inderdaad de afscheiding wat in de gaten houden.
- Car
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Contacteer:
Gelukkig maar!! Je weet het maar nooit he? Haha. Ik maak mij om elke scheet druk, dan is dit nogal heftig ineens 
HEt zal inderdaad stress zijn geweest. We waren in de dierenwinkel en daar waren nogal wat honden en mensen waar Teun niet heen mocht (omdat ze de boel af gingen breken). Dus hij moest braaf 'blijven zitten' en dat is ook best moeilijk natuurlijk... Weten we ook weer dar dat kan gebeuren.
HEt zal inderdaad stress zijn geweest. We waren in de dierenwinkel en daar waren nogal wat honden en mensen waar Teun niet heen mocht (omdat ze de boel af gingen breken). Dus hij moest braaf 'blijven zitten' en dat is ook best moeilijk natuurlijk... Weten we ook weer dar dat kan gebeuren.
-
S@ndr@
- Zeer actief
je druk maken over alles wat een klein beetje anders is slijt er wel uit hoor, maar hij is nog zo vers, dat ik me dat goed kan voorstellen, het werkt in ieder geval allemaal 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
niet met dettol doen hoor, maak maar wat kamillethee en laat dat afkoelen.
In een spuit zonder naald doen en onder de voorhuid spuiten, dat reinigt ook en is een stuk minder scherp.
In een spuit zonder naald doen en onder de voorhuid spuiten, dat reinigt ook en is een stuk minder scherp.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
wat je gezien hebt zal geen erectie zijn geweest maar gewoon schachten, dat is normaal
aan een voorhuidontsteking zou ik niet teveel doen, mijn ervaring is dat het er dan alleen maar erger van wordt
aan een voorhuidontsteking zou ik niet teveel doen, mijn ervaring is dat het er dan alleen maar erger van wordt
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve