Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het grote KK1-topic

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Het grote KK1-topic

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik ben bezig om al mijn aantekeningen en gekrabbelde hanepoten structureel, netjes, overzichtelijk, lees- en leerbaar online te krijgen. En daarom leek het mij wel makkelijk om 1 algemeen, gebundeld kk1-topic te openen waar iedereen al zijn vragen betreffende kk1 kwijt kan.

Mijn eerste vraag voor hier gaat over rassenkennis.
Toen ik in 2007 met de cursus begon was net het aantal rassen verminderd. Ik heb zelf de lijsten van alle rasgroepen behalve groep 1 Herdershonden en Veedrijvers.
^^Weet iemand of er ergens een overzicht is van alle rassen die je op dit moment moet kennen voor het examen? Of in ieder geval voor rasgroep 1? Of iemand die weet waar ik het eventueel kan vinden, want google en ik zijn hierin geen vrienden. :wink:

Ook website-suggesties, aantekeningen die je misschien zelf ergens hebt liggen, en alles wat ook maar mee kan helpen aan een zo volledig mogelijk kk1 overzicht is welkom. :ok: :flower:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Het grote KK1-topic

Ongelezen bericht door sirene »

http://www.kyno-kennis.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; is een handige site.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”