Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Help!! Onze hond eet tapijt!

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Mandje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Crain terrier

Help!! Onze hond eet tapijt!

Ongelezen bericht door Mandje »

Ik weet niet zeker of deze vraag bij medisch thuis hoort. Onze hond ,Simon, heeft een paar maanden terug een darmhernia operatie ondergaan(gelukkig met positieve gevolgen) een paar dagen voor de operatie, op een avond terwijl wij niet thuis waren heeft hij het tapijt in de woonkamer kapot getrokken en opgegeten. Na de operatie gaat het weer goed met Simon hij is vrolijk en speelt weer en lijkt nergens last van te hebben.

Maar toen ik vanochtend beneden kwam was er weer een groot stuk uit het tapijt verdwenen. We denken er nu over om Simon voortaan in een bench te stoppen als we weggaan. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien tips wat ik hier tegen kan doen? Simon is niet gewend in een bench te zitten en ik zou hem liever ook niet opsluiten.

Alvast bedankt!!!
Sannetje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford

Re: Help!! Onze hond eet tapijt!

Ongelezen bericht door Sannetje »

Die van mij heeft dat ook gedaan, heel vervelend.. Tapijt omgedraaid, zodat de kapotte hoek onder de bank viel, maar gewoon vrolijk aan de andere hoek beginnen... :ugh:
Ik heb toen bitterspray geprobeerd, dan komt er een vies smaakje aan, maar dat hielp ook niet. Ja toen toch maar bench... Was ze zo aan gewend hor!
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”