Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pup logeren
Moderator: moderatorteam
-
edin
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): kruising mini maltezer-tsi tzu
pup logeren
goedemorgen, het volgende doet zich voor: binnenkort wordt er bij mijn zwager een hartoperatie gedaan. mijn zus wil graag dat ik er dan ben. betekent dat ik een kleine week met de pup (dan 3 maanden) bij haar logeer. mijn vraag is of dat kwaad kan voor haar. ik neem haar bench en speeltjes mee, maar ze is toch 1 x per dag ongeveer 3 uur alleen. ben wel van plan haar voor die tijd goed uit te laten zodat ze moe is. maar het is wel een vreemde omgeving. krijgt ze hier een terugval van? ben benieuwd naar jullie raad/advies. groetjes edin.
-
miekmiek
Re: pup logeren
de vreemde omgeving lijkt me geen probleem, de hond hecht zich meer aan jou dan aan het huis. of de hond dan al drie uur alleen kan zijn, dat hangt van je hond af. 
- Bibeltje
- Actief
- Mijn ras(sen): podenco
chowchow/mix - Locatie: Kortenaken/Odrimont
- Contacteer:
Waarom een terugval? Hoeft niet te gebeuren.
Als je haar uitlaat voor ze in de bench moet en je geeft haar een bezigheid, zoals een kong of een kluifje, dan gaan die uren vlot voorbij. Je kan desnoods de radio of zo aanzetten zodat ze het gevoel krijgt van niet alleen te zijn
En als je terugkomt laat je direct uit.
Mensen die een pup hebben en die een bepaald aantal uren van huis zijn moeten dit ook doen.
Zie hier geen problemen in
Als je haar uitlaat voor ze in de bench moet en je geeft haar een bezigheid, zoals een kong of een kluifje, dan gaan die uren vlot voorbij. Je kan desnoods de radio of zo aanzetten zodat ze het gevoel krijgt van niet alleen te zijn
En als je terugkomt laat je direct uit.
Mensen die een pup hebben en die een bepaald aantal uren van huis zijn moeten dit ook doen.
Zie hier geen problemen in
Do take your time,because your soul
Will be mine, the day you die

Will be mine, the day you die

-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Ik denk dat je het prima kan doen, aan de vreemde omgeving went een hond over het algemeen vrij snel. Je zei al dat je de eigen spullen meeneemt en dat is goed!
Wat betreft het alleenblijven dat kan mits het goed gaat en het goed getraind is...niet zomaar in 1 keer ineens 3 uur...Als dat allemaal goed gaat zie ik geen problemen...
Wat betreft het alleenblijven dat kan mits het goed gaat en het goed getraind is...niet zomaar in 1 keer ineens 3 uur...Als dat allemaal goed gaat zie ik geen problemen...
Groetjes Lianne
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Ik sluit me bij Lianne aan. Ik vraag me af hoe t met je hondje is? Hij (zij?) was toch ziek een tijdje terug?
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Aantal honden: 1
Soms zijn dingen zoals ze zijn , je neemt haar toch mee en al haar spulletjes.
Je doet er alles aan om het haar zo prettig mogelijk te gaan maken, weet niet waar ze gaat slapen maar mischien kunnen de eerste nachten wel wat moeilijk zijn in een vreemde omgeving. Maar verder zal het wel goed gaan hoor.
Veel beterschap met je zwager.
Je doet er alles aan om het haar zo prettig mogelijk te gaan maken, weet niet waar ze gaat slapen maar mischien kunnen de eerste nachten wel wat moeilijk zijn in een vreemde omgeving. Maar verder zal het wel goed gaan hoor.
Veel beterschap met je zwager.
Groetjes saskia en een poot van cato

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Hier in het algemeen probleem geweest. Eigen spulletjes mee, dan zijn ze snel gewend. 1 ding, zorg dat ze al gewend is voordat je haar die 3 uur alleen laat. De eerste dag zou ik gewoon even geven om het hondje te laten wennen, vaak lukt het dan de tweede dag wel (maar beetje afhankelijk van je hondje)

-
edin
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): kruising mini maltezer-tsi tzu
bedankt mensen voor jullie reacties. ze is nu al als ik boodschappen ga doen maar zo 2 uurtjes in de bench. dat gaat heel goed. en trouwens de papagaai gaat ook mee en die kent ze.
en ja, ik had wat probleempjes toen ik ze kreeg (eigenlijk te vroeg) maar het is nu een gezonde stoute en lieve pup. laat nog wel weten hoe het is gegaan.
groetjes, edin
en ja, ik had wat probleempjes toen ik ze kreeg (eigenlijk te vroeg) maar het is nu een gezonde stoute en lieve pup. laat nog wel weten hoe het is gegaan.
groetjes, edin