Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Beide
Ze wouden met z'n allen in die buis en de gene die vooraan lag, werd tegen de tralies gedrukt.
Ik kon het niet laten om een foto te maken, zo komisch
Gelukkig kon hij zichzelf redden en kon hij een betere slaaphouding vinden
Haha geweldig Hier konden ze ook altijd zo lekker tegen de tralies aan geplet liggen, maar ik ben toch blij dat wij alleen maar dames en castraten hebben gehad
linda] schreef:Haha geweldig Hier konden ze ook altijd zo lekker tegen de tralies aan geplet liggen, maar ik ben toch blij dat wij alleen maar dames en castraten hebben gehad
En zo nu en dan ligt het hele clubje bij elkaar en dan draait er eentje zich om en "ploep" daar gaat er weer eentje.
Die valt dan naar beneden ( op het hangmatje, heb ik er expres onder gehangen voor het geval dat ze vallen).
Dames ratten vind ik ook leuk, alleen ik heb liever mannen, omdat die vaak wat groter worden en over het algemeen rustiger zijn.
Haha de hangmatten hebben hier ook een extra functie als vangnet ja.
Ik hou juist wel van het drukke van de dames, maar er hebben er hier wel af en toen 1 of 2 castraten bij gezeten waar je lekker rustig mee kon knuffelen.
Ik heb er zelf 21 gehad (2 drachtige ratjes gekregen) Alleen die mama ratten maakten gewoon elke kooi open en elke nacht sleepten ze al die jongen mn bed in... Vreselijk was dat zeg
IK heb er ook gehad, vind ze echt gaaf. Baby ratje sliep in de tussenruimte van mijn bh en toen kwam de over buurjongen en vroeg of hij de rat mocht bekijken....IK zei dat hij weer mocht komen als de rat wakker is .......hij begreep er niets van maar goed dat ga je een knul van 14 niet uitgebreid uitleggen. Ik had altijd mannetjes, maar wat mij opviel, als de rat over mijn hand liep liet hij altijd een nat spoor achter, vond ik wel vies. Iemand zei tegen mij dat hij mij dan lief vind. Zal wel....kan dat niet zonder spoor?Ze zijn veel leuker dan hamsters e.d. omdat ze graag op je schouder e.d. met je mee gaan. Hij sliep zelfs af en toe bij mij op bed ( was toen zwanger en maakte wel eens een middagdutje) hij lag dan op z'n rug tegen mijn been aan....zo lief.
Djee als je verhouding van rat x ballen ziet en je zet dat op een mens.
Dan moet je behoorlijk gehandicapt zijn als kerel.
haha
Ratten trekken toch altijd een pis spoor waar ze lopen..